Inderdaad, booking is ook een platform waarbij hoteleigenaren hun hotel(s) in de schijnwerpers kunnen zetten. Jammer dat soms zelfs de verantwoordelijkheid bij een consument wordt gelegd om niet via booking.com te reserveren. Het economisch systeem is misschien niet altijd 100% moreel perfect, maar het werkt voor veel mensen prima.quote:Op maandag 15 december 2025 08:38 schreef Zorro het volgende:
Wat een gedoe om niks.
Klagen dat booking een deel van het bedrag inhoudt, en vervolgens zeggen dat ze zonder booking nooit gevonden zouden zijn en helemaal geen boeking gehad zouden hebben.
Wat wil je nou, zeurpiet?
Precies, het geeft een grote zichtbaarheid voor hotels.quote:Op maandag 15 december 2025 10:28 schreef core2duo het volgende:
[..]
Inderdaad, booking is ook een platform waarbij hoteleigenaren hun hotel(s) in de schijnwerpers kunnen zetten. Jammer dat soms zelfs de verantwoordelijkheid bij een consument wordt gelegd om niet via booking.com te reserveren. Het economisch systeem is misschien niet altijd 100% moreel perfect, maar het werkt voor veel mensen prima.
Groot deel Europa in ieder geval en buiten Europa zeker bij Accor, Marriot en deel Hilton.quote:Op maandag 15 december 2025 09:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt misschien aan het land waar je heen gaat.
Is mijn ervaring totaal niet dat hotels goedkoper zijn.
Ik ben lid van Accor en ik heb hen zelfs persoonlijk eens benaderd over een veel lagere prijs via Booking.quote:Op maandag 15 december 2025 10:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Groot deel Europa in ieder geval en buiten Europa zeker bij Accor, Marriot en deel Hilton.
Tryp ook goede ervaringen mee, onderdeel van Wyndham.
Dat zijn zo'n beetje de grootste ketens die je bijna overal ter wereld kan vinden.
Je moet meestal wel lid worden via hun site om minimaal 10% korting krijgen.
Ik heb het bij mijn laatste vakantie geprobeerd maar dat was echt fors goedkoper via booking, ook na direct mailcontact met het hotel was het via booking nog steeds een stuk goedkoper.quote:Op maandag 15 december 2025 07:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meeste ketens hebben zelfde prijs als Booking op hun site voor de kale kamerprijs. Maar als je eenmaal extra's als ontbijt gaat boeken of andere zaken zijn die eigen sites over het algemeen goedkoper. Op enkele uitzondering na boek ik al jaren via de sites van de hotels zelf, minimaal gelijke prijs maar meestal wat goedkoper ivm de geboekte extra's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |