F.lux heeft dit effect hooguit alleen met opstarten. (En volgens mij alleen na installatie.)quote:Op zondag 14 december 2025 14:15 schreef borbit het volgende:
Heb je niet toevallig een keer een tooltje als flux geïnstalleerd?
Ik ken dat tooltje niet, dus nee nooit geïnstalleerdquote:Op zondag 14 december 2025 14:15 schreef borbit het volgende:
Heb je niet toevallig een keer een tooltje als flux geïnstalleerd?
Bij grafisch staat niets wat hierop kan lijken.quote:Op zondag 14 december 2025 16:37 schreef gepromoveerT het volgende:
Instellingen-Systeem-Beeldscherm-Graphics
of
Instellingen-Persoonlijke instellingen-Dynamische verlichting
Sowieso altijd wel goed om de accu eruit te halen. En alle randapparatuur los te koppelen om dat uit te sluiten.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik dacht ook aan energiebeheer. Ik heb een erg oude laptop (14 jaar oud) waarvan ik de accu ooit vervangen heb. Zodra de accu niet meer 100% geladen is en ik hem aan netstroom hang begint het scherm op dezelfde manier te knipperen, net zolang totdat de batterij weer vol is.
Dat is overigens een ASUS.
Dan maar een plakkertje over de censor totdat je het een en ander hebt uitgevogeld.quote:Op zondag 14 december 2025 18:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Bij grafisch staat niets wat hierop kan lijken.
Dynamische verlichting staat uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |