quote:
Op zondag 14 december 2025 11:29 schreef Hetekip het volgende:[..]
Het is gewoon klote dat wachten. Vanaf september zit ik er al mee, en ik kan er niet uit. Ondertussen lopen rekeningen door, en zit ik in de maag met een bouwval met meer verborgen gebreken dan een terminale patiënt. Maar bouwkundig rapport gaat heeft me bezeikt en de verkopers vallen niks te halen want zijn dood. De erfgenamen kun je niet bijkomen. Dus nu moet ik het met veel verlies verkopen. Had al wat sloopwerkzaamheden gedaan. Ik ben nu aan het werken en geld aan het uitgeven om het weer verkoopbaar te maken. Ik word er fuckin moedeloos van. Soms denk ik, waar doe ik het nog voor. Ik zou willen dat ik er niet meer was. Alcohol helpt maar gewoon lekker werken om daarna mijn hele loon op te zien branden aan de molensteen om mijn nek. En wat krijg ik er voor terug niks. Dadelijk met verlies verkopen terwijl ik al zoveel erin gestoken heb. Ik ben moedeloos. Nog nooit zulke financiële stress gehad maar ik wil niet meer. Al mijn spaargeld bijna op en bijsparen lukt niet. Als ik het met verlies verkoop ven ik mooi genaaid.
Bah ja dit is echt klote...
En je bent helaas niet de eerste en zal niet de laatste zijn die een huis of auto koopt waarvan uiteindelijk blijkt dat je bezeikt bent.
Is het geen optie om het huis te houden? Dat geld wat je er nu nog insteekt blijft dan van jou en je toekomst?
Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is he? Maar je kan ook kamer per kamer doen. Een mens heeft niet veel nodig.