je schrijft mosterd verkeerdquote:Op zondag 14 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
das echt basiskennis dat bij een kroket mayo hoort
Dat is een beetje alsof je de perfecte crispy pork heb en er dan vanillevla overheen kwaktquote:Op zondag 14 december 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe lekker die is met mayo erbij.
een complete smaakexplosie
quote:Op zondag 14 december 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je de perfecte crispy pork heb en er dan vanillevla overheen kwakt
Ja zo zit ik dus ook als jij een kroket wilt vernachelen met mayoquote:
kan hier helemaal. geen kroket etenquote:Op zondag 14 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo zit ik dus ook als jij een kroket wilt vernachelen met mayo
frituur kopen, zelf makenquote:Op zondag 14 december 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hier helemaal. geen kroket eten![]()
Ik eet het allemaal wel. Heb zelf meestal Jumbo huismerk of Zaanse.quote:
En dan elke dag kroketten etenquote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
wacht wel gewoon totdat ik weer in NL ben
Als ik ze zelf bak dan snijd ik 'm open en doe de Mayo aan de binnenkant en dan weer dicht doen om te eten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe lekker die is met mayo erbij.
een complete smaakexplosie
En dan een dozijn groothandel verpakkingen mee terug nemenquote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
wacht wel gewoon totdat ik weer in NL ben
quote:Op zondag 14 december 2025 15:04 schreef dud0r het volgende:
Als ik ze zelf bak dan snijd ik 'm open en doe de Mayo aan de binnenkant en dan weer dicht doen om te eten.
Omnomnomquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |