Klein bakkie maar, was dat wel genoeg?quote:Op zondag 14 december 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk pasta gegeten met garnalen
[ afbeelding ]
Klein bordje maar.quote:Op zondag 14 december 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk pasta gegeten met garnalen
[ afbeelding ]
Dit was hetquote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klein bordje maar.
Wat erbij?
En ik maar denken dat Thailand goedkoop wasquote:
nee dit is prime locationquote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Thailand goedkoop was
Ziet er uit als een voorgerechtje, ook de prijs van een Nederland voorgerechtjequote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef dud0r het volgende:
Vannacht een kroket gekocht. Vraagt ze of ik er saus bij wil. Dus ik zeg mayo. Kijkt ze me raar aan.
Niet meer naar toe gaan dusquote:
wat is dat voor amateur danquote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef dud0r het volgende:
Vannacht een kroket gekocht. Vraagt ze of ik er saus bij wil. Dus ik zeg mayo. Kijkt ze me raar aan.
quote:
Maar dat is een beetje een apartequote:
Verstandig.quote:Op zondag 14 december 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen maar gewoon weer crispy pork met rijst
Woah, lees je dat @bitterbal ? Ik wil niet stoken maar ik zou dit absoluut niet pikken.quote:
Is ze wel gewend van mijquote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
Woah, lees je dat @bitterbal ? Ik wil niet stoken maar ik zou dit absoluut niet pikken.
quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef dud0r het volgende:
ja ben ik wel met grmbl eensquote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verstandig.
[..]
Woah, lees je dat @:bitterbal ? Ik wil niet stoken maar ik zou dit absoluut niet pikken.
Wat, sambal bij een kroket? Dan klop je niet hoorquote:Op zondag 14 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
sambal bij je kroket man man man
hoe is het mogelijk dat zij snacks mag verkopen
Welk merk ?quote:
nee heb je echt niets te zoeken als snackverkoopsterquote:Op zondag 14 december 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat, sambal bij een kroket? Dan klop je niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |