Nee. Die varkens die het vuur openden in naam van de religie van de vrede.quote:
Ah was het die club weer. Je verwacht het niet he.quote:Op zondag 14 december 2025 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Die varkens die het vuur openden in naam van de religie van de vrede.
Nee, ik sta stomverbaasd te kijken.quote:Op zondag 14 december 2025 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah was het die club weer. Je verwacht het niet he.
Mja in West Europa wordt iedere vorm van kritiek op die religie als racisme geframed. Joden en Christenen mag je zonder problemen haten echter. Soort rare zelfhaat.quote:Op zondag 14 december 2025 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik sta stomverbaasd te kijken.
Zei hij sarcastisch.
Ja apart is dat.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja in West Europa wordt iedere vorm van kritiek op die religie als racisme geframed. Joden en Christenen mag je zonder problemen haten echter. Soort rare zelfhaat.
Zijn alleen linkse geitenwollensokken die zo "denken"quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja in West Europa wordt iedere vorm van kritiek op die religie als racisme geframed. Joden en Christenen mag je zonder problemen haten echter. Soort rare zelfhaat.
klopt maar dat is de club die zicht het hardst laat horen in de samenleving. Die treurige demonstraties, bezettingen en slooppartijen op universiteiten als trieste dieptepuntenquote:Op zondag 14 december 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn alleen linkse geitenwollensokken die zo "denken"
Lekker wegkijken.quote:Op zondag 14 december 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga niet mee in deze discussie![]()
Succes
Jouw mening is bekendquote:Op zondag 14 december 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes
Hoezo niet? Religie mag toch bekritiseerd worden?quote:Op zondag 14 december 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes
Jij draagt altijd een blauwe pet, als je geen rode dragen wil moet je doodquote:Op zondag 14 december 2025 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zonder religie zou de wereld een stuk beter zijn. Al zal men dan wel weer wat anders verzinnen om elkaar te haten en uit te moorden
Ben je nou het puntmutsenuurtje aan het ondermijnen?quote:Op zondag 14 december 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes
Specifiek deze religie bekritiseren ligt nogal gevoeligquote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoezo niet? Religie mag toch bekritiseerd worden?
Hoeveel moppen en grappen zijn er wel niet over Jezus en Joden gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoezo niet? Religie mag toch bekritiseerd worden?
Komt omdat ze geen enkele zelfreflectie hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Specifiek deze religie bekritiseren ligt nogal gevoelig
Die kunnen er nog enigszins om lachen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel moppen en grappen zijn er wel niet over Jezus en Joden gemaakt?
Wat ze er zelf van vinden interesseert me iets minder, het is meer dat je bij kritiek op dat geloof door de linkerhelft van de autochtone bevolking al snel wordt weggezet als racist en rechts-extremistquote:Op zondag 14 december 2025 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen enkele zelfreflectie hebben.
[..]
Ja en dat. Dan ben ik maar een racist en rechts-extremist.quote:Op zondag 14 december 2025 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ze er zelf van vinden interesseert me iets minder, het is meer dat je bij kritiek op dat geloof door de linkerhelft van de autochtone bevolking al snel wordt weggezet als racist en rechts-extremist
Jij altijd.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het puntmutsuurtje?
Ja wat dat betreft zijn mensen maar gewoon domme wezens die nog steeds hun eigen rots willen beschermenquote:Op zondag 14 december 2025 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij draagt altijd een blauwe pet, als je geen rode dragen wil moet je dood
Wat betekent dat nu weerquote:
Dat je op tijd bentquote:
Klein bakkie maar, was dat wel genoeg?quote:Op zondag 14 december 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk pasta gegeten met garnalen
[ afbeelding ]
Klein bordje maar.quote:Op zondag 14 december 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk pasta gegeten met garnalen
[ afbeelding ]
Dit was hetquote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klein bordje maar.
Wat erbij?
En ik maar denken dat Thailand goedkoop wasquote:
nee dit is prime locationquote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Thailand goedkoop was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |