Op naar UTC+2quote:Op zondag 14 december 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten gewoon in de verkeerde tijdzone.
Je hoeft het niet te snappen, maar als je gaat doen alsof zet je jezelf alleen maar voor schut.quote:Op zondag 14 december 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het aantal minuten daglicht blijft hetzelfde he?
Slaaf van de klok.quote:Op zondag 14 december 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het aantal minuten daglicht blijft hetzelfde he?
Dat doe ik standaard al dus vertel eens wat nieuws.quote:Op zondag 14 december 2025 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te snappen, maar als je gaat doen alsof zet je jezelf alleen maar voor schut.
* dud0r schrijft ieniemienie op de lijst met mensen die we niet uitnodigen voor eten.quote:Op zondag 14 december 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Kroketten zijn soberso smerig. Vlees hoort niet vloeibaar te zijn
* dud0r voegt mschol ook toe aan lijst.quote:Op zondag 14 december 2025 15:08 schreef mschol het volgende:
kroketten met mayo, echt dan is je smaak kapot
Heb ik vannacht ook nog op.quote:
* dud0r Luctor ook op de lijstquote:
Ik heb laatst de helderheid van m'n scherm maar naar beneden gezet want het begon een beetje pijn te doen aan m'n ogen.quote:Op zondag 14 december 2025 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
beetje FOK!ker die red het wel met alleen het licht van zijn beeldscherm
Doe je de groeten aan de voetbalsupporters die vast ook zo met de trein aankomen in Deventer?quote:Op zondag 14 december 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Amersfoort Centraal. Over 3 kwartier ben ik thuis. Toch mooi 516 km gespoord dit weekend.
quote:Op zondag 14 december 2025 17:20 schreef bitterbal het volgende:
iemand vertelde dat hij savonds geen ice tea meer dronk omdat die dan niet kon slapen. Vond het wat overdreven...
Ik kan niet slapen, 3 keer raden wat ik heb gedronken vanavond
Red Bull?quote:Op zondag 14 december 2025 17:20 schreef bitterbal het volgende:
iemand vertelde dat hij savonds geen ice tea meer dronk omdat die dan niet kon slapen. Vond het wat overdreven...
Ik kan niet slapen, 3 keer raden wat ik heb gedronken vanavond
komt denk ik door de suiker?quote:Op zondag 14 december 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]Heb ik ook wel eens gehad in de zomer. Heel heet, lekker veel ice tea drinken en dan hartkloppingen en niet kunnen slapen.
Verplichte combiregeling busvervoer ditdat. Al 25 jaar of zo?quote:Op zondag 14 december 2025 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan de voetbalsupporters die vast ook zo met de trein aankomen in Deventer?
Nou, in thee zit ook redelijk wat cafeïne. Als je een liter ice tea drinkt, merk je dat wel.quote:Op zondag 14 december 2025 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is maar thee![]()
voel mij erg oud nu
Dat weet ik toch allemaal niet!? Ik dacht dat ze die in een trein propten.quote:Op zondag 14 december 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verplichte combiregeling busvervoer ditdat. Al 25 jaar of zo?
waar ben je geweest?quote:Op zondag 14 december 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Amersfoort Centraal. Over 3 kwartier ben ik thuis. Toch mooi 516 km gespoord dit weekend.
had ook gewoon water moeten drinkenquote:Op zondag 14 december 2025 17:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, in thee zit ook redelijk wat cafeïne. Als je een liter ice tea drinkt, merk je dat wel.
Altijd. Beter voor het milieu!quote:Op zondag 14 december 2025 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ook gewoon water moeten drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |