Oeh, daar zou ik wel willen zijn, wel zonder andere mensen en dan lekker zwemmen in dat zwembad.quote:
En op het einde een tafeltje en een zalige stoel met een dik kussen en een parasol erboven, en een ijsemmer en een lekkere fles bubbelsquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, daar zou ik wel willen zijn, wel zonder andere mensen en dan lekker zwemmen in dat zwembad.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
En op het einde een tafeltje en een zalige stoel met een dik kussen en een parasol erboven, en een ijsemmer en een lekkere fles bubbels![]()
< Sprokkelt vast hout voor het visjes grillen en het kampvuurquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
En op het einde een tafeltje en een zalige stoel met een dik kussen en een parasol erboven, en een ijsemmer en een lekkere fles bubbels![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Sprokkelt vast hout voor het visjes grillen en het kampvuur
< Loopt iets verder doorquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, er mogen toch 2 mensen daar rondlopen, 1 om alles schoon te houden en 1 om te koken.![]()
En ik natuurlijk. Dus 3 in totaal.
Goed zo, wieberen. Ik zit er voor mijn rust.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Loopt iets verder door
Ik loop met je mee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Loopt iets verder door
dan eet ze het parkietje opquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ff... stel je voor dat ik geen vis vang!
Heb op zo'n soort resort gezeten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, daar zou ik wel willen zijn, wel zonder andere mensen en dan lekker zwemmen in dat zwembad.
wat heb je daar gegeten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb op zo'n soort resort gezeten.
Was heel lekker ja
Oh ja? Ik denk eerder dat het andersom is.quote:
RIP @ChocoFanquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja? Ik denk eerder dat het andersom is.
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb op zo'n soort resort gezeten.
Was heel lekker ja
Ik doe hem wat als hij geroosterde eend zegt.quote:
De eerste avond sultana's want de voorraadboot was niet gekomen door het slechte weerquote:
quote:
Ah, bèt yâangquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste avond sultana's want de voorraadboot was niet gekomen door het slechte weer
Dat ik mijn longen eruit had gekotst die dag op de boot was dus niet raar
Daarna iedere dag echt heerlijk Thais
Sultana's vind ik echt niet lekker. En lukte dat eten dan wel zonder longen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste avond sultana's want de voorraadboot was niet gekomen door het slechte weer
Dat ik mijn longen eruit had gekotst die dag op de boot was dus niet raar
Daarna iedere dag echt heerlijk Thais
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |