Gewoon links stemmen, dan heb je die niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een auto. En een motor.
Als het zo doorgaat maakt het niet eens uit wat je stemt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon links stemmen, dan heb je die niet meer.
tja vooralsnog in binnen tien jaar 30% van nederland bejaardquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie meer links stemmen, kunnen jullie ook gratis met de bus
Daarom gewoon niet stemmen. Zonde van de moeite.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat maakt het niet eens uit wat je stemt.
zo zie ik het niet stemrecht is een goed recht jij hebt liever dat iemand anders voor je bepaald of neem je het recht in eigen handquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet stemmen. Zonde van de moeite.
Vanmiddag in Tilburg stapte een kind in. Zonder begeleiding. Kinderen tot een bepaalde leeftijd mogen daar gratis reizen, maar wel met een begeleider. Dus die moest de bus weer uit.quote:
Ik heb een kopje theequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En als ik de trein uit ben lekker thuis een tweede bak koffie
Ik trek zo een blikje cola zero open en ga WIDM kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En als ik de trein uit ben lekker thuis een tweede bak koffie
Veel plezier Bossie!quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een blikje cola zero open en ga WIDM kijken
Stukje pure chocolade met hazelnoot erbijquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stukje pure chocolade met hazelnoot erbij
Ik heb Lebkuchen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stukje pure chocolade met hazelnoot erbij
Zit je in Duitsland?quote:
Een deel is exht zo domquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op het NOS journaal nu over die medicijnen die mensen online bestellen. Schijnt veel erger te zijn dan eerder gedacht.
Zijn mensen echt zo dom/desperate om die te bestellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |