Ja tuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2026 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik vond een maand geleden een 20-dollar biljet op straat in Sydney, telt dit?
Blimey!quote:
You jolly good old chap!quote:
Have funquote:Op zondag 4 oktober 2026 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You jolly good old chap!![]()
Dan te bedenken dat ik volgend weekend naar Engeland ga
Leuk! Veel plezier! Kunnen wij hopelijk volgende week weer lekker snackenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat muntjes van de Engelse penny alleen maar tussen 20 september en 5 november gevonden worden. Komend weekend ben ik daar weer
Trouwens, ik bedenk me net dat ALLE 11 niet-Euromuntjes tot nu toe, in de tweede helft van het jaar gevonden zijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat muntjes van de Engelse penny alleen maar tussen 20 september en 5 november gevonden worden. Komend weekend ben ik daar weer
Voor de echte luie biggen: Playknop toegevoegd. Waarschuwing: eerste helft gebeurt er weinigquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer wat geklust, een jaardagen-heatmap. Kun je met de slider bovenaan kijken hoe e.e.a. zich ontwikkeld heeft![]()
Via Pecunia jaardagen-heatmap
*knor (lees: leuk)quote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de echte luie biggen: Playknop toegevoegd. Waarschuwing: eerste helft gebeurt er weinig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |