abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219472670
Ik probeer vaak nieuwe mensen te ontmoeten. Maar wanneer ik iemand van mijn eigen leeftijd ontmoet en met die persoon iets ga drinken, voel ik me meestal niet aangetrokken. Bij vrouwen rond de dertig heb ik dat juist wél: dan voel ik direct meer spanning en tinteling beneden. haha.

Ik heb eerder een relatie gehad die vijftien jaar duurde. Naarmate mijn partner ouder werd, merkte ik dat mijn aantrekkingsgevoelens afnamen en dat onze voorkeuren in intimiteit veranderden. Ik vraag me af of dit bij elke vrouw gebeurt, en of er ook jongere vrouwen zijn die geïnteresseerd zijn in een dominante man zoals ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Odin1974 op 12-12-2025 11:36:08 ]
pi_219472677
Ouwe stouterd.
Howdy
pi_219472697
Nou, als je je dat afvraagt met een :@ erbij dan heb ik wel vraagtekens bij die vermeende dominantie. :P

Je vraagt je af of dit bij 'elke' vrouw gebeurt? Ja, bij allemaal. Echt ál-le-maal. Zonder uitzondering. Nee echt.
pi_219472725
Natuurlijk zijn er jongere vrouwen te vinden die daarvoor vallen. Maar de meerderheid zal vallen op jongere exemplaren met dezelfde eigenschappen.

Ik vind het toch vaak een beetje treurig, van die mannen van 50+ die zo nodig nog met een jong grietje van 30- moet. Ik heb twee van die mannen in mijn directe omgeving en ze doen echt een beetje treurig aan. En ze vangen heel vaak bot. Terwijl het echt best leuke mannen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219472748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, als je je dat afvraagt met een :@ erbij dan heb ik wel vraagtekens bij die vermeende dominantie. :P

Je vraagt je af of dit bij 'elke' vrouw gebeurt? Ja, bij allemaal. Echt ál-le-maal. Zonder uitzondering. Nee echt.
Ik zou jou ook domineren hoor coolguy bij zou je eerder een softguy zijn.
pi_219472749
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk zijn er jongere vrouwen te vinden die daarvoor vallen. Maar de meerderheid zal vallen op jongere exemplaren met dezelfde eigenschappen.

Ik vind het toch vaak een beetje treurig, van die mannen van 50+ die zo nodig nog met een jong grietje van 30- moet. Ik heb twee van die mannen in mijn directe omgeving en ze doen echt een beetje treurig aan. En ze vangen heel vaak bot. Terwijl het echt best leuke mannen zijn.
Ik vermoed een klein beetje dat TS d'r momenteel wel zin in heeft, dus fantasietjes en even een topicje joh.
pi_219472755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:36 schreef Odin1974 het volgende:

[..]
Ik zou jou ook domineren hoor coolguy bij zou je eerder een softguy zijn.
:D :')

Doe jij maar lekker vertellen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2025 11:37:26 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 december 2025 @ 11:42:41 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219472799
Gewoon normaal posten. Geldt in het bijzonder voor TS.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219472858
Ik herken dit zelf niet, mijn voorkeur groeit mee met mijn eigen leeftijd, denk ik. Nou ja, semi. Toen ik 20 was, voelde ik me seksueel aangetrokken tot elke knappe vrouw in de leeftijd van 20 tot 60. Nu ben ik 40, en voel ik mij seksueel aangetrokken tot elke knappe vrouw in de leeftijd van 30 tot 70. Ik verwacht dat die ondergrens nog wel wat omhoog gaat, en ben ook wat huiverig voor het verder verschuiven van die bovengrens. Ik heb veel jonge vrouwen in mijn omgeving, twintigers, en die zou ik in principe allemaal wel doen (lelijke mensen met een grafkop bestaan er nog maar weinig) maar emotioneel haak ik wel bij ze af.

Als ik dan zo'n stoot van 25 zie met een diep decollete dan kijk ik heus, maar als ze me dan betrappen zie ik ze weer geirriteerd opkijken van dat schermpje met hun instagram en tiktok en dan haak ik toch wel af. Dan heb ik liever een vrouw met dezelfde interesses en mindset als ik, en leeftijd hoort daar ook gewoon bij.

Grote leeftijdsverschillen, tegenwoordig willen we dat allemaal maar normaal vinden, maar ik kan me er niet in verplaatsen. Vind het vaak iets sneus hebben. Alsof je geen aansluiting kan vinden in je eigen leeftijdscategorie. Misschien is dat wat cru om te zeggen, niet helemaal eerlijk ook, maar zo voel ik dat wel.

Idealiter moet je gewoon een vrouw vinden die dezelfde leeftijd heeft als jijzelf, maar jeugdig oogt. Daar ben je op lange termijn veel meer tevreden mee.

Dat je seksueel afhaakt op oudere vrouwen kan best, maar seksueel haakt bijna ieder mens op termijn wel een keer af. Na 5000 keer hetzelfde stel borsten die ook nog eens door de zwaartekracht en stofwisseling minder fraai kunnen worden is het voor elke boerenlul gewoon lastig. Maar als het goed is groei je zelf ook als mens, en in principe zou je een leeftijd en volwassenheid moeten bereiken waarin je echt elk stel borsten gewoon mooi vind. Ook de lelijke.
-nee-
pi_219472934
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik herken dit zelf niet, mijn voorkeur groeit mee met mijn eigen leeftijd, denk ik. Nou ja, semi. Toen ik 20 was, voelde ik me seksueel aangetrokken tot elke knappe vrouw in de leeftijd van 20 tot 60. Nu ben ik 40, en voel ik mij seksueel aangetrokken tot elke knappe vrouw in de leeftijd van 30 tot 70. Ik verwacht dat die ondergrens nog wel wat omhoog gaat, en ben ook wat huiverig voor het verder verschuiven van die bovengrens. Ik heb veel jonge vrouwen in mijn omgeving, twintigers, en die zou ik in principe allemaal wel doen (lelijke mensen met een grafkop bestaan er nog maar weinig) maar emotioneel haak ik wel bij ze af.

Als ik dan zo'n stoot van 25 zie met een diep decollete dan kijk ik heus, maar als ze me dan betrappen zie ik ze weer geirriteerd opkijken van dat schermpje met hun instagram en tiktok en dan haak ik toch wel af. Dan heb ik liever een vrouw met dezelfde interesses en mindset als ik, en leeftijd hoort daar ook gewoon bij.

Grote leeftijdsverschillen, tegenwoordig willen we dat allemaal maar normaal vinden, maar ik kan me er niet in verplaatsen. Vind het vaak iets sneus hebben. Alsof je geen aansluiting kan vinden in je eigen leeftijdscategorie. Misschien is dat wat cru om te zeggen, niet helemaal eerlijk ook, maar zo voel ik dat wel.

Idealiter moet je gewoon een vrouw vinden die dezelfde leeftijd heeft als jijzelf, maar jeugdig oogt. Daar ben je op lange termijn veel meer tevreden mee.

Dat je seksueel afhaakt op oudere vrouwen kan best, maar seksueel haakt bijna ieder mens op termijn wel een keer af. Na 5000 keer hetzelfde stel borsten die ook nog eens door de zwaartekracht en stofwisseling minder fraai kunnen worden is het voor elke boerenlul gewoon lastig. Maar als het goed is groei je zelf ook als mens, en in principe zou je een leeftijd en volwassenheid moeten bereiken waarin je echt elk stel borsten gewoon mooi vind. Ook de lelijke.
Dat inderdaad.

Er zijn best jonge vrouwen die wel op oudere mannen vallen, maar vaak voelen ze zich toch wat ongemakkelijk door aandacht van die mannen. Een mooi koppie en een lekker lijf maken nog niet dat er ook een klik is verder.

Vaak zie je ook dat deze mannen dan krampachtig heel jong en vitaal proberen te doen, terwijl ze dat niet meer zijn. En dat is ook geen schande, je wordt gewoon ouder, net als iedereen.
pi_219473037
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat inderdaad.

Er zijn best jonge vrouwen die wel op oudere mannen vallen, maar vaak voelen ze zich toch wat ongemakkelijk door aandacht van die mannen. Een mooi koppie en een lekker lijf maken nog niet dat er ook een klik is verder.

Vaak zie je ook dat deze mannen dan krampachtig heel jong en vitaal proberen te doen, terwijl ze dat niet meer zijn. En dat is ook geen schande, je wordt gewoon ouder, net als iedereen.
Haarimplantaten of de grijze lokken wegverven, nieuwe sportauto, motor, padellen, altijd maar weer dat eeuwige geborrel, het is als man van 50 niet altijd makkelijk!
-nee-
pi_219473048
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Haarimplantaten of de grijze lokken wegverven, nieuwe sportauto, motor, padellen, altijd maar weer dat eeuwige geborrel, het is als man van 50 niet altijd makkelijk!
Ik ben ervan overtuigd dat mannen van 50 het erg moeilijk hebben :Y
pi_219473075
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben ervan overtuigd dat mannen van 50 het erg moeilijk hebben :Y
met zichzelf
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  vrijdag 12 december 2025 @ 12:35:35 #14
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219473183
Hoe kunnen wij nou antwoord geven op je vraag of dat bij iedere vrouw gebeurd? 8)7

En er zullen vast jonge vrouwen zijn die geinteresseerd zijn in een ouwe dominante vent. Ken ze zelf niet maar ze zullen er vast zijn. Meeste vrouwen die ik ken zijn niet speciaal op zoek naar een oudere dominante man.

Ik weet niet hoe oud je inmiddels bent en hoe je er uit ziet en wat jouw dominantie precies inhoud maar heb je vaak succes bij jonge vrouwen?
To BG or not to BG!
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2025 @ 12:37:11 #15
510587 crew  Watmoetjenou
pi_219473190
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoe kunnen wij nou antwoord geven op je vraag of dat bij iedere vrouw gebeurd? 8)7

En er zullen vast jonge vrouwen zijn die geinteresseerd zijn in een ouwe dominante vent. Ken ze zelf niet maar ze zullen er vast zijn. Meeste vrouwen die ik ken zijn niet speciaal op zoek naar een oudere dominante man.

Ik weet niet hoe oud je inmiddels bent en hoe je er uit ziet en wat jouw dominantie precies inhoud maar heb je vaak succes bij jonge vrouwen?
Sterkte in je DM
pi_219473283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Odin1974 het volgende:
Ik probeer vaak nieuwe mensen te ontmoeten. Maar wanneer ik iemand van mijn eigen leeftijd ontmoet en met die persoon iets ga drinken, voel ik me meestal niet aangetrokken. Bij vrouwen rond de dertig heb ik dat juist wél: dan voel ik direct meer spanning en tinteling beneden. haha.

Ik heb eerder een relatie gehad die vijftien jaar duurde. Naarmate mijn partner ouder werd, merkte ik dat mijn aantrekkingsgevoelens afnamen en dat onze voorkeuren in intimiteit veranderden. Ik vraag me af of dit bij elke vrouw gebeurt, en of er ook jongere vrouwen zijn die geïnteresseerd zijn in een dominante man zoals ik.
Ik ben niet jong maar wel een vrouw. En daarom denk ik dat jij een man bent die in bepaalde opzichten niet echt volwassen bent geworden.

Heel grof en hard gezegd: je bent een ouwe lul met lichtelijk pedofiele neigingen. Ik bedoel dus niet dat je kinderen verkracht, maar wel dat je je sekspartners zoekt in een leeftijdsgroep die nog baby's of in aanbouw waren op je 'normale' leeftijd.

Wat is voor jou belangrijk in een relatie? Het neuken of het samenzijn?
pi_219473288
Het is niet raar maar ik zou er niet vanuit gaan dat omgekeerd hetzelfde is zonder dan er een addertje onder het gras zit
pi_219473300
quote:
Ik vind het toch vaak een beetje treurig, van die mannen van 50+ die zo nodig nog met een jong grietje van 30- moet.
Volgens de bekende formule mag het ook niet. Een man van 50 mag een partner vanaf 32, en voor een partner van 30 mag je maximaal 46 zijn.
quote:
Ik heb twee van die mannen in mijn directe omgeving en ze doen echt een beetje treurig aan. En ze vangen heel vaak bot. Terwijl het echt best leuke mannen zijn.
Hebben ze wel succes bij vrouwen van hun eigen leeftijd?
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2025 @ 13:00:34 #19
pi_219473331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Volgens de bekende formule mag het ook niet. Een man van 50 mag een partner vanaf 32, en voor een partner van 30 mag je maximaal 46 zijn.
Mogen? Van wie?

Als man van 80 mag je gewoon een meisje van 18 hebben.

Of het nou moreel verantwoord is is een 2e, en nogal smerig imo. Maar die formule is niks wettelijks aan.
pi_219473477
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mogen? Van wie?
Van de formule. Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie acceptabel is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op, dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
pi_219473535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Odin1974 het volgende:

Ja, dat vind ik raar. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je seksdrive is, maar als jij vrouwen slechts beoordeelt naar wat je pinkeltje te melden heeft, dan ben je in mijn ogen een ontzettend armzalig en achtergebleven mannetje.

Waar wil je bijv. als ouwe lul praten met een huppelkutje van ca. 25 of 30 jaar? Muziek (jouw disco of soul of hardrock tegenover haar rap of youtubevingeroefeningen), mode (jouw drollenvanger tegenover haar tattoo's)?
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2025 @ 13:08:34 #22
pi_219473567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Van de formule. Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie acceptabel is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op, dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Ja maar dan mag het nog wel, die formule is ook maar uit de lucht gegrepen
pi_219473573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het is niet raar maar ik zou er niet vanuit gaan dat omgekeerd hetzelfde is zonder dan er een addertje onder het gras zit
Nee? Niet raar? Ouwe lul die slechts van bil wil met jonge blaadjes?
pi_219473630
Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt dat sommige mannen van middelbare leeftijd nog steeds interesse hebben in veel jongere vrouwen.

Veel van die mannen hadden, toen ze zelf jong waren, weinig succes bij de dames terwijl ze er wel interesse in hadden en moesten iedere keer aanzien dat de dames waar ze interesse in hadden, wel interesse hadden in andere jonge mannen. Dat geeft een gevoel van gemis dat van je leven nooit meer weggaat.

Sommige van die mannen hebben later in hun leven wel succes bij de dames, ook bij de jonge dames, en weten dat op een of andere manier in te halen. Of ze weten op een andere manier jonge dames in bed te krijgen.
pi_219473640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Die formule is bedacht door een scholier met een dubbel tussenuur volgens mij, ik zou daar niet te veel waarde aan hechten
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')