Helemaal niets maatquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
Dan moet het wel goed zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees allemaal positieve reacties. Cherry was ook positief.
Hoi vriendje.quote:
Alles bueno?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed zijn
[..]
Hoi vriendje.
Zeker zeker.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, niet bepaald heerlie de peerlie nu
Het is chocola.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees allemaal positieve reacties. Cherry was ook positief.
Die van kleur kan veranderen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel bijna de nieuwe auto
Nee, ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van kleur kan veranderen?
Oh yeahquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel bijna de nieuwe auto
Vroeger Hot Wheels autootjes die met heet water van kleur veranderdenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van kleur kan veranderen?
Die heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger Hot Wheels autootjes die met heet water van kleur veranderden
Wen je snel genoeg aan om dat niet meer te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oh yeah
Zal wel even wennen worden trouwens, van handgeschakeld naar automaathad niet de voorkeur, maar het kon even niet anders, wilde niet nog maanden gaan speuren naar de perfecte occasion,
Bij een proefrit 1 keer gehad dat ik met m'n linkervoet op de rem ging staan, als "koppeling indruk" reflex
Indeed, denk dat ik er ook zo over nadenk straksquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wen je snel genoeg aan om dat niet meer te doen.
Ik wil niet meer terug naar een handgeschakelde auto.
Langzaam rijdend verkeer en file is zoveel beter met een automaat.
Rustig, rustig. Beetje pendelen tussen Bulgarije, Nederland en Zweden. Misschien nog een keertje naar Kaapverdië of Ghanaquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Met jou dan?
Nog steeds in Bulgarije of heb ik een verhuizing gemist?
Witte puntjes?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
Ik was vergeten dat er markt is dus ik heb even ook broodjes gehaald.
Weet niet hoe veel je op de weg zit, dat maakt natuurlijk wel verschil.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, denk dat ik er ook zo over nadenk straks
Klinkt wel primaquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Beetje pendelen tussen Bulgarije, Nederland en Zweden. Misschien nog een keertje naar Kaapverdië of Ghana
@:haags
Ik ga op jouw woord af, als het niet te vreten is stuur ik het naar je op.quote:
hallo muisquote:
Was een paar weken geleden in Nederland. Eindelijk Trixie gezien. Het klinkt misschien treurig maar dat was wel één van de hoogtepunten van m'n levenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet niet hoe veel je op de weg zit, dat maakt natuurlijk wel verschil.
Ik zit bijna 5 dagen in de week op de weg en eigenlijk altijd in de spits.
Enige wat ik mis is adaptive cruise control dat heeft de mijne niet. En als het stop and go adaptive cruise control zou zijn, zou helemaal chill zijn.
[..]
Klinkt wel prima
Trixquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden in Nederland. Eindelijk Trixie gezien. Het klinkt misschien treurig maar dat was wel één van de hoogtepunten van m'n leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |