Jan Jansenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke commander heb je er nou uiteindelijk in gegooid om wit erbij te krijgen?
ah nice, heb je de clock of omens en liquimetal torque combo er in zitten?quote:
Nee, want dat zijn meestal de dingen die me toch al niet interesseren eigenlijk. De politiek, onrust in bepaalde delen van de wereld, Trump z'n acties. Mijn interesse ligt daar gewoon echt NIET.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel je je dan niet 'dom' als anderen het over een actualiteit hebben en jij er helemaal niks van weet? Dat heb ik wel als ik ergens niks van weet en alle anderen wel
Was je op mijn kerstfeest?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren bij het kerstfeest op het werk was er ook een pubquiz. In de nieuwsronde kwam ik er achter dat ik bepaalde zaken ook totaal niet mee heb gekregen. Maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts.
Dan viel het nieuwsdeel vast niet zo opquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren bij het kerstfeest op het werk was er ook een pubquiz. In de nieuwsronde kwam ik er achter dat ik bepaalde zaken ook totaal niet mee heb gekregen. Maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat Poetin doet is wel makkelijk te radenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:51 schreef Donna het volgende:
Pubquizzen ben ik dan vaak wel weer heel goed in. Andere quiz dingen en kennis dingen ook eigenlijk. Ook wel mee op TV geweest.![]()
Maar goed, de kans dat ze daar vragen wie de moeder van Beatrix is, is groter dan de vraag; wat deed Poetin gisteren, zeg maar.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Poetin doet is wel makkelijk te raden
Die bedoelde ik ookquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nice, heb je de clock of omens en liquimetal torque combo er in zitten?
Ik las Megatronquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Maar ik wil eigenlijk liever Negatron, Tyrant als Commander. Maar die heb ik niet.
Ik heb geen moment in de top 5 gestaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan viel het nieuwsdeel vast niet zo op
die kaart is 55 cent. doe bestellen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Maar ik wil eigenlijk liever Megatron, Tyrant als Commander. Maar die heb ik niet.
Te laat!quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:04 schreef STING het volgende:
In dit topic wil ik niet gepost hebben.
Ja, van het weekend eens doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
die kaart is 55 cent. doe bestellen.
ik heb 'm niet dubbel helaas. Heb wel al de transformer kaarten
ik weet niet wat ik hier van moet vinden.quote:
Ik lees allemaal positieve reacties. Cherry was ook positief.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |