Pics, mits vrouwelijk, in dmquote:Op donderdag 11 december 2025 23:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Die persoon verwacht nu te worden ontmaagd door jou
Topic even in NWS plaatsen, ze zijn daar bezigquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
Hoera!
Wat een mysterie, heb je het FOK! Rechercheteam al opgetrommeld?
Jij ook!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
Kreeg zojuist een notificatie dat ik van iemand een maand Fok abo gekregen heb
Geen flauw idee wie dat geweest zou kunnen zijn, maar voor degene die mij dat gegeven heeft en dit leest: mooi gebaar
Wordt gewaardeerd
Meestal een mod om je te behouden. Volgens mij kreeg ik mijn eerste van @yvonnequote:Op donderdag 11 december 2025 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
Kreeg zojuist een notificatie dat ik van iemand een maand Fok abo gekregen heb
Geen flauw idee wie dat geweest zou kunnen zijn, maar voor degene die mij dat gegeven heeft en dit leest: mooi gebaar
Wordt gewaardeerd
Dat is lief van yvondequote:Op maandag 15 december 2025 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Meestal een mod om je te behouden. Volgens mij kreeg ik mijn eerste van @:Yvonne
Ik overweeg hetzelfde, helaas.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is lief van yvonde![]()
Maar FOK! ligt op sterven , ik laat mijn abo verlopen en dan is het voor mij klaar hier
Ga je stoppen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar FOK! ligt op sterven , ik laat mijn abo verlopen en dan is het voor mij klaar hier
quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd, in diverse Feedback topics, ook in Feedback zelf (die altijd weggehaald worden, want terechte kritiek = crewbashquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |