Ze loopt bewust naar die rijdende auto toe als hij door het spandoek rijdt. Als ze was blijven staan dan was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
even gezocht en kom op het moment alleen deze tegen:
https://www.facebook.com/(...)re/1005885214785295/
er is ook een flimpje dat ze, zodra ze 'aangereden' wordt, de camera zelf tolt voor het drama effect.
Beide staan in het originele topic ook hier op fok! volgens mij.
Treitergedrag rechtvaardigd geweld. Zo werkt dat in de echte wereld.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kietelen met een auto. Ook zo kan je dus bewust geweld proberen goed proberen te praten.
Daar is een term voor: 'uitlokking'.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Treitergedrag rechtvaardigd geweld. Zo werkt dat in de echte wereld.
In een normale wereld wordt geweld altijd veroordeeld. Maar ik snap ook wel dat jij voor extreemrechts geweld bentquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Treitergedrag rechtvaardigd geweld. Zo werkt dat in de echte wereld.
Ah tnx.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
even gezocht en kom op het moment alleen deze tegen:
https://www.facebook.com/(...)re/1005885214785295/
er is ook een flimpje dat ze, zodra ze 'aangereden' wordt, de camera zelf tolt voor het drama effect.
Beide staan in het originele topic ook hier op fok! volgens mij.
Als we al over geweld spreken natuurlijk. Dat is nogal bedenkelijk na het zien van dat filmpje.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In een normale wereld wordt geweld altijd veroordeeld. Maar ik snap ook wel dat jij voor extreemrechts geweld bent.
Jij wel, stoere rechtse pauperquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik spuit gewoon pepperspray in hun gezichtjes als ze mij in de weg lopen.
Je moet wat als er linkse vlegels de weg blokkerenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij wel, stoere rechtse pauper
Ze moeten toch iets, als rechts hen monddood wil maken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat als er linkse vlegels de weg blokkeren
Geweld wordt niet veroordeeld zodra het gerechtvaardigd is. Maar ik snap ook wel dat jij voor extreemlinks getreiter bent.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In een normale wereld wordt geweld altijd veroordeeld. Maar ik snap ook wel dat jij voor extreemrechts geweld bent.
Nou, het was een duwtje omdat iemand lomp voor de auto ging staan. Niet erger maken dan het was.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus dan mag je eigenrechter spelen en iemand opzettelijk aanrijden?
Het geweldsmonopolie ligt bij onze goed opgeleide ambtenaren en niet bij de radicale rechtse nationalisten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Geweld wordt niet veroordeeld zodra het gerechtvaardigd is. Maar ik snap ook wel dat jij voor extreemlinks getreiter bent.
Je ziet deze aanrijding dus als gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Geweld wordt niet veroordeeld zodra het gerechtvaardigd is. Maar ik snap ook wel dat jij voor extreemlinks getreiter bent.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Het geweldsmonopolie ligt bij onze goed opgeleide ambtenaren en niet bij de radicale rechtse nationalisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |