Denk aan onbeperkt soep en salade, pasta alfredo, spaghetti & meatballs en als toetje een chocolade lasagne.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Kan de website van die keten (wilde het menu eens bekijken) vanuit D niet bereiken
Laten we eerlijk zijn, dat soort Amerikaanse systeemgastronomie doet het niet meer verkeerd dan het gros van de meeste "Italiaanse" restaurants in Nederland die ook niet verder komen dan pasta en pizza.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk aan onbeperkt soep en salade, pasta alfredo, spaghetti & meatballs en als toetje een chocolade lasagne.
Ik wel en ik vind hetzelfde. De Italiaanse is voor de helft marketing waar ze zelf iets teveel in zijn gaan geloven.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je vaak in verschillende Italiaanse streken uit eten geweest?
Geef toe, dat doen ze knap.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wel en ik vind hetzelfde. De Italiaanse is voor de helft marketing waar ze zelf iets teveel in zijn gaan geloven.
Zeker, alleen wanneer mythologie identiteitsbepalend wordt, leidt de waarheid vaak tot agressie. En het officieel vastleggen van officiële recepten door officiële instituten doet ook weinig goed voor de ontwikkeling van zo'n keuken.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geef toe, dat doen ze knap.
De pastapolitie komt echt niet voorbij als jij spaghetti met gehakt/tomatensaus Bolognese noemtquote:Op donderdag 18 december 2025 14:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zeker, alleen wanneer mythologie identiteitsbepalend wordt, leidt de waarheid vaak to agressie. En het officieel vastleggen van officiële recepten door officiële instituten doet ook weinig goed voor de ontwikkeling van zo'n keuken.
Verder weinig tegen Italiaans eten overigens. Het gedoe eromheen is gewoon erg vermoeiend.
Nee, maar ik ken verhalen over (online) doodsbedreigingen n.a.v zgn. verkeerde ingrediënten. Luca Cesari heeft daar een leuk boek over geschreven.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De pastapolitie komt echt niet voorbij als jij spaghetti met gehakt/tomatensaus Bolognese noemt
Dit soort trollen dienen aan de via appia gekruisigd te worden. Krijgen ze nog meer clicksquote:
het ziet eruit alsof het in scene is gezetquote:Op woensdag 14 januari 2026 12:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit soort trollen dienen aan de via appia gekruisigd te worden. Krijgen ze nog meer clicks
De gemiddelde toerist krijgt helaas ook geen cursus Italiaanse tafelmanieren voor ze op vakantie gaanquote:Op woensdag 14 januari 2026 12:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit soort trollen dienen aan de via appia gekruisigd te worden. Krijgen ze nog meer clicks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |