Snap weinig van dat verhaal, maar okee.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Ouderverstoting gaat wel wat verder dan het verhaaltje in de OP
Dit is dan ook een vrij eenzijdig verhaaltje wat vooral gaat over iets wat ze ergens heeft opgevangenquote:Op donderdag 11 december 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap weinig van dat verhaal, maar okee.
Ja, we geven het maar de voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is dan ook een vrij eenzijdig verhaaltje wat vooral gaat over iets wat ze ergens heeft opgevangen
Maar dit topic gaat niet om het onderwerp in de OP. Dat is gewoon het kapstokje om weer een reden te hebben om te kunnen zeiken op en over mannen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:26 schreef DJKoster het volgende:
Weer zo'n 'zwart-wit' topic van deze TS wat eigenlijk elke vorm van mogelijke discussie doodslaat in de OP.
Wat exact is nu serieus aan jouw 'verhaaltje'quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
Eens een serieuzer topic. Ik keek Dr Ana op Youtube en kwam een filmpje over ouderverstoting tegen. Blijkbaar zijn de meeste mensen die dat roepen de dader van geweld in huis, maar verdraaien het zo dat de partner zogenaamd de schuldige is als zij het kind beschermt.
Ik ken ook zo'n man ( al is dit niet seksegebonden). Hij had zijn kind " moeten opgeven" van zijn ex. Zij "dwong hem een contract te tekenen" en hij " was depressief en dacht niet na" en mocht zijn kind alleen nog zien als zij toestemming gaf. Hij claimde ook dat ze hem financieel had mishandeld. Zijn omgeving snapte niet waarom hij niet in beroep ging en geen advocaat in de arm nam.
Later bleek dat hij van jeugdzorg zijn kind niet mocht zien zonder toezicht na een kopstoot ( bij een kleuter!!!) en had hij de helft van zijn loon verzopen en vergokt.
Volgens mij is 99% van dit soort verhalen gewoon onzin. Net als kinderen die zogenaamd om niks worden weggehaald door Jeugdzorg. Buiten de Toeslagenaffaire om is het stuk voor stuk verslaafde trash.
Die man van die kopstoot is toch die man met wie jij een relatie had en die jou ook een kopstoot had gegeven, wat je nog wilde goedpraten ook?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
Eens een serieuzer topic. Ik keek Dr Ana op Youtube en kwam een filmpje over ouderverstoting tegen. Blijkbaar zijn de meeste mensen die dat roepen de dader van geweld in huis, maar verdraaien het zo dat de partner zogenaamd de schuldige is als zij het kind beschermt.
Ik ken ook zo'n man ( al is dit niet seksegebonden). Hij had zijn kind " moeten opgeven" van zijn ex. Zij "dwong hem een contract te tekenen" en hij " was depressief en dacht niet na" en mocht zijn kind alleen nog zien als zij toestemming gaf. Hij claimde ook dat ze hem financieel had mishandeld. Zijn omgeving snapte niet waarom hij niet in beroep ging en geen advocaat in de arm nam.
Later bleek dat hij van jeugdzorg zijn kind niet mocht zien zonder toezicht na een kopstoot ( bij een kleuter!!!) en had hij de helft van zijn loon verzopen en vergokt.
Volgens mij is 99% van dit soort verhalen gewoon onzin. Net als kinderen die zogenaamd om niks worden weggehaald door Jeugdzorg. Buiten de Toeslagenaffaire om is het stuk voor stuk verslaafde trash.
Klopt, maar tijdens de relatie wist ik niet van de kopstoot. Dat hoorde ik achteraf pas, incl het echte verhaal toen ik naar Jeugdzorg ben gestapt.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die man van die kopstoot is toch die man met wie jij een relatie had en die jou ook een kopstoot had gegeven, wat je nog wilde goedpraten ook?
Ouderverstoting bestaat dus niet. Een dader is geen vader.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat exact is nu serieus aan jouw 'verhaaltje'
Ouderverstoting is een serieus onderwerp en behoeft geen
de tante van mijn neef vertelde mij laatst dat zijn achternicht ...
beetje ventileren wat je vindt is dit
niks anders
Hou gewoon op met al die gefrustreerde bullshit topics.quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ouderverstoting bestaat dus niet. Een dader is geen vader.
Als een ouder zich niet kan gedragen als ouder en zich op die manier gedraagt moet hij/zij wat mij betreft ook geen rechten hebben als ouder. De veiligheid van kinderen gaan altijd voor.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
Popcorn emmer staat klaar.quote:
Lastig eten zo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom er even bij zitten.
[ afbeelding ]
een ouder kan een vader of moeder zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 01:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ouderverstoting bestaat dus niet. Een dader is geen vader.
quote:
'Per ongeluk'quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:
En dan klik je per ongeluk toch weer een topic aan van deze ts
Gaatjes boren in het vizier.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaatjes boren in het vizier.
Of een drinkhelm over je witte helm heen zetten.quote:
Ik zeg ook moeder in de OP maar redpillers zitten graag in de slschtofferrolquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ouder kan een vader of moeder zijn
dat jij nu eenmaal een ziekelijke obsessie hebt om mannen af te fikken
kan de rest van de wereld niks aan doen
Ook niet buiten de toeslagen affaire....er is al lang onderzocht en bewezen dat de toeslagenaffaire en de hieruit voortgekomen problemen de reden was tot de uithuisplaatsing.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
Uhuh, dit is anders veelzeggend:quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zeg ook moeder in de OP maar redpillers zitten graag in de slschtofferrol
Vrij duidelijk wat je hier wil suggereren. Je maakt hier niemand iets wijs hoor.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Ansa het volgende:
Ik ken een toeslagenmoederquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:22 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Ook niet buiten de toeslagen affaire....er is al lang onderzocht en bewezen dat de toeslagenaffaire en de hieruit voortgekomen problemen de reden was tot de uithuisplaatsing.
https://www.rechtspraak.n(...)ouders-afgerond.aspx
Quote: Het dossieronderzoek wijst uit dat in de onderzochte uitspraken geen enkel kind alleen vanwege financiële problemen uit huis is geplaatst. Rechters zagen schulden wel terug in de meeste dossiers, maar bij de beslissing om kinderen uit huis te plaatsen stonden andere problemen in het gezin op de voorgrond.
Anekdotisch bewijs is geen bewijs.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ken een toeslagenmoeder
Heeft al 7 jaar niet gewerkt, maar heeft wel tijd voor pallyprotesten en XR. Ze zit in de bijstand maar heeft 2 honden, een kat, en een konijn naast twee kinderen van 2 vaders. En maar huilen dat de gemeente eiste dat ze haar toeslagen terugbetaalde terwijl ze zooo arm was. Een kat kost maandelijks al zo'n 70 eu. En daarnaast blowen.
Ik geef geen bewijs, ik vertel een anekdote.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs is geen bewijs.
Daarnaast heb ik wèl het idee dat je gelijk hebt, maar ik heb geen feiten die dat ondersteunen.
En volgens mij jij ook niet.
Bawwww.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Oh, kan dit topic asjeblieft een schopje krijgen naar KLB, want het is weer hetzelfde hatelijke geklaag van TS. Imo is R&P daar de plek niet voor.
Geen, ze wil vooral trollen ventileren, waar op zich niks mis mee is, maar het brengt d'r van de andere kant ook weer geen stap dichter bij het doel dat ze zégt te hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:32 schreef DJKoster het volgende:
Maar wat wil je nu met dit topic? Welke discussie wil je voeren?
Best pijnlijk dit, met je geschiedenis aan huiliehuilietopics.quote:
Had hij niet vreemd moeten gaan. Is geestelijke mishandeling.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik werk in het familierecht en zie dit soort zaken vrijwel wekelijks wel langskomen. De ene keer is er daadwerkelijk sprake van ouderverstoting omdat een rancuneuze moeder de kinderen opstookt tegen de vader omdat hij een nieuwe partner heeft bijvoorbeeld. Maar het komt ook voor dat er ouderverstoting wordt beweerd terwijl er geen sprake van is of deze beschulding zelfs onderdeel is van intiem terreur gedrag.
Welk doel zeg ik te hebben?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen, ze wil vooral trollen ventileren, waar op zich niks mis mee is, maar het brengt d'r van de andere kant ook weer geen stap dichter bij het doel dat ze zégt te hebben.
Who cares wat jij vindt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Best pijnlijk dit, met je geschiedenis aan huiliehuilietopics.
Waar lees je dat hij is vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Had hij niet vreemd moeten gaan. Is geestelijke mishandeling.
Broer van Sally.quote:
De man had een nieuwe partner toch?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar lees je dat hij is vreemdgegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |