SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
neem je de volgende x een heissie/tripje en zeg je dat je groen zagquote:Op donderdag 11 december 2025 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Irritatiegrens is wel bereikt nu. Drukte kan ik hebben, maar dit is gewoon triest.
Ik heb weleens 10 minuten voor een fiets stoplicht gestaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Sta al zonder gein 5 minuten voor hetzelfde licht
Laat hem een Fok account aanmaken.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn kat neem de halve toetsenbord in beslag
Ik was allang door rood geredenquote:Op donderdag 11 december 2025 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb weleens 10 minuten voor een fiets stoplicht gestaan.
De mijne ligt voor m'n toetsenbord.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn kat neem de halve toetsenbord in beslag
woah, rebel jij.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was allang door rood gereden
Had die niet even na nieuwjaar kunnen wachtenquote:Op donderdag 11 december 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
Rutte waarschuwt opnieuw voor dreiging: 'Wij zijn volgende doelwit van Rusland' - https://nos.nl/l/2594125
We gaan eraan.
quote:Op donderdag 11 december 2025 15:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had die niet even na nieuwjaar kunnen wachten
Jarenlang heeft hij zelf bezuinigd op defensie...quote:Op donderdag 11 december 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
Rutte waarschuwt opnieuw voor dreiging: 'Wij zijn volgende doelwit van Rusland' - https://nos.nl/l/2594125
We gaan eraan.
Heb ik ook gedaan om bijna aangereden te worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was allang door rood gereden
Ja maar nu zit hij in een andere positie dat er wel uitgegeven moet worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jarenlang heeft hij zelf bezuinigd op defensie...
Ze willen het niet. Want stel je voor dat je iemand voor zou laten.quote:
Het is net of je voor het eerst op de weg zit.quote:
Dit. Terwijl als iedereen netjes 1 iemand er voor laat is er niks aan de hand. Moet je ook niet van die aso's hebben die dan langs de hele rij rijden en echt op het allerallerallerlaatste moment, nog over het verdrijvingsvak in willen voegen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen het niet. Want stel je voor dat je iemand voor zou laten.
Twee poezen!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 als je die kussen meerekent.quote:
Ze zien een nieuwe doos.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |