Geniet van je week vakantiequote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik voel me vandaag weer heel moe
Pfff het mag wel eens stoppen
Maar ik heb nog een week vakantie
Ik krijg het al koud als ik er aan denkquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
3 januari nieuwjaarsduik in Oostende
Outfit ligt klaar
Succesquote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
3 januari nieuwjaarsduik in Oostende
Outfit ligt klaar
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een fijn uiteinde gewenst
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
De Nieuwjaarsduik komt dichter
Lieve papa, ik denk dat je hard gaat lachen maar das positief
Groetjes aan moemoe en vava
NOg even Mutske en dan kan je het water in en hard lachen zoals gisteren afgesprokenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 05:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wakker na een droom over school in duitsland en spinnen
Idd en het wordt redelijk weerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg even Mutske en dan kan je het water in en hard lachen zoals gisteren afgesproken
Mooi zo. Hier ligt zo cm of 3 sneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd en het wordt redelijk weer
Oh hier is het 3 gradenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hier ligt zo cm of 3 sneeuw
Hier 1quote:
Garfieldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds aan onze Frasier denken, dat was ook zo'n oranje fluffball
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
De papa is daarboven heeeel fier op jou![]()
![]()
Idd want koudquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Verstandig om je goed dik in te pakken, met die kou.... En petje af, dat je dat water inging...
Goed te horenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis want morgen naar begeleid werk.
Ik doe inpakwerk en dat bevalt me heel goed
Hebben mensen hele mooie nummers over geschreven.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat me nog het meeste stoort is dat ik wel rouw maar ook probeer verder te gaan.
Die combi is moeilijk.
Goed te horenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat iig al beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |