Je bent erg voorspelbaarquote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
En dan ga ik er ook helemaal in op en ga dingen roepen en zo. Dat heb ik vroeger veel gezien om mij heen en dus overgenomen of zo.
FTFYquote:
Niets te maken met je eten ... Je wordt gewoon viral aangevallenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben wat snifferig en rillerig ... heb een geīmproviseerde grok gemaakt met gemberthee, daarin een snoepje antaflu menthol eucalypthus, en een Ricola snoepje, wat honing en een scheut Rum! Het ruikt heerlijk!
Morgen vast alles weer ok
Gadverdamme wat klinkt dat goor wat je gemaakt heb en succes ermee, ik heb er meer dan een week last van gehad, fijn virusje was/is het weer.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben wat snifferig en rillerig ... heb een geīmproviseerde grok gemaakt met gemberthee, daarin een snoepje antaflu menthol eucalypthus, en een Ricola snoepje, wat honing en een scheut Rum! Het ruikt heerlijk!
Morgen vast alles weer ok
Eens, dat had ik al voor het etenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets te maken met je eten ... Je wordt gewoon viral aangevallen
Jij lust nietsquote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme wat klinkt dat goor wat je gemaakt heb en succes ermee, ik heb er meer dan een week last van gehad, fijn virusje was/is het weer.
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef chufi het volgende:
Dat trillige had ik ook een keer ..... lag daarna (na een paar dagen) wel 10 dagen in het ziekenhuis met een bacteriele infectie
Big brother is watching youquote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij had ik het van de week over deze winter, kom hem ineens tegen op youtube.
Bekijk deze YouTube-video
Baas boven baas.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef chufi het volgende:
Dat trillige had ik ook een keer ..... lag daarna (na een paar dagen) wel 10 dagen in het ziekenhuis met een bacteriele infectie
zwezerik?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel, er zijn dingen die ik wel lust.
Die Stemquote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij had ik het van de week over deze winter, kom hem ineens tegen op youtube.
Volgens mij is nieuws al eeuwen niet altijd even betrouwbaar hoor. Het is maar net wat ze je willen laten weten.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die StemToen nieuws nog waar was
Das wel een bekend jaar ivm met mn studie huwelijk move to Amsterdam ... maar was het koud ? geen idee meer ... was met kerst zowel 84 als 85 in Spanje . maar daar is het vaak nog kouderquote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had ooit een collega, die at alleen maar aardappelen, groente en vlees.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik liever ook niet proberen.
Ik was veel op het ijs toen. Want 10 of 11 jaar pas.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een bekend jaar ivm met mn studie huwelijk move to Amsterdam ... maar was het koud ? geen idee meer ... was met kerst zowel 84 als 85 in Spanje . maar daar is het vaak nog kouder
Dat is wel geinig dan.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega, die at alleen maar aardappelen, groente en vlees.
Best vreemd wel, vooral omdat ze niet uit NL kwam.
Daarmee een keer Thais gaan eten. Zij onder zwaar protest, maar ze ging mee.
De maanden daarna heeft ze amper wat anders dan Thais gegeten geloof ik
Toen was ik al gestopt met schaatsen .... heel af en toe nog eens een keer ,,,quote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was veel op het ijs toen. Want 10 of 11 jaar pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |