rustige sneeuwvalquote:Op woensdag 10 december 2025 17:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah sommigen zijn daar gevoelig voor ja
Is ze ook van de goede kant?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die woont ook aan de goede kant ja
Opgegeten door Hedwig?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Die halve aangevreten muis is ineens weg bij de achterdeur. 👀
Gewoon elke dag mee naar buiten nemen zodat je het ook echt bij de hand hebt als je een muntje zietquote:Op woensdag 10 december 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk eens wat voor leuks ik op Etsy vondEen mapje voor alle tools voor de gevorderde muntjesraper
![]()
Met een groot vak voor een notitieblok, en 4 kleine vakjes voor een pen, pincet, grijpertje en magneet (op uitschuifbare steel). En een ritsvak voor de aangetroffen muntjesNou eens zien of ik hier ooit nog iets in het echt van nodig ga hebben
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik niet want ik weet ook niet of zij de dader is van de muis, die lag er vanochtend ineens met alleen nog een staartje, kont en twee achterpootjes.quote:
Nou ja hij is opgeruimd, jij blij en degene die hem verslonden heeft is blijquote:Op woensdag 10 december 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet want ik weet ook niet of zij de dader is van de muis, die lag er vanochtend ineens met alleen nog een staartje, kont en twee achterpootjes.
Ja ik was al moed aan het verzamelen om het in de bosjes te gooien. Een halve rottende muis voor de deur op den duur is ook wat nasty.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja hij is opgeruimd, jij blij en degene die hem verslonden heeft is blij
ook niets mis mee op zijn tijd.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heb gewoon lekker wat bolletjes gegeten vond het wel best
vaak als ze het opsturen is het een tekenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik was al moed aan het verzamelen om het in de bosjes te gooien. Een halve rottende muis voor de deur op den duur is ook wat nasty.
zit je niet op te wachten en dan al de vliegen die daar weer op afkomen.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik was al moed aan het verzamelen om het in de bosjes te gooien. Een halve rottende muis voor de deur op den duur is ook wat nasty.
Doe ik ook wel eens. Als ik in Duitsland ben geweest eet ik bijna altijd ook brood savonds.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heb gewoon lekker wat bolletjes gegeten vond het wel best
als je vlakbij zit ja, aan hun brood moet ik dan wel erg wennenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens. Als ik in Duitsland ben geweest eet ik bijna altijd ook brood savonds.Lekkere broodjes uit Duitsland.
Oh ik vind dat echt lekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij zit daar vlakbij ja, aan hun brood moet ik dan wel erg wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |