Je zou willen dat je zo monsterlijk sexy was.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook. Wil niet zo'n bolle als jij worden.
Doen mijn katten nooit. Dus ligt echt aan de jouwe.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Iew er ligt een halve muis bij mijn achterdeur.
Leuk zeg katten.
Ik heb het niet zien gebeuren dus ik weet niet of het Hedwig was.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen mijn katten nooit. Dus ligt echt aan de jouwe.
Daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo monsterlijk sexy was.
quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo monsterlijk sexy was.
Zoiets? En ja, geen perfecte Stig en een auto veranderd ineens van kleur. Gaat om het ideequote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Leuke wagen wel!
Dit wordt mijn nieuwe motor:
[ afbeelding ]
die auto is wel de finishing touchquote:Op woensdag 10 december 2025 12:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets? En ja, geen perfecte Stig en een auto veranderd ineens van kleur. Gaat om het idee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef STING het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-de-ban-verspillende
gelijk wheelies poppenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets? En ja, geen perfecte Stig en een auto veranderd ineens van kleur. Gaat om het idee
[ afbeelding ]
ik heb geen fucks meer te gevenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef STING het volgende:
Jij durft niet naar de vreetmeet te komen om te vergelijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie.
*doekje pakt voor laptop*
Je weet dat ik gelijk heb broederquote:
Ik had twee soorten oxy maar die heb ik alleen in het weekend gebruikt.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn en herkenbaar ook. Hopelijk kun je een beetje bijkomen de komende tijd.
Hopelijk heb je wat goede pijnstillers ook?
Ja want ik kan helemaal niks met linksquote:
Helaas treden dat soort fouten weleens op, het is nog niet perfect. Maar heeft wel iets, dat zekerquote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
die auto is wel de finishing touch
Uiteraardquote:
Ik wil je wel voeren bij de meet als het dan nog nodig isquote:Op woensdag 10 december 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik kan helemaal niks met linksdouchen is een hele onderneming en eten en naar de wc gaan ook.
Kroketjes zeker?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil je wel voeren bij de meet als het dan nog nodig is
niets mis met kroketjesquote:
Hoef ik niet als mijn grote vriend Haags het bevestigt.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij durft niet naar de vreetmeet te komen om te vergelijken.
Wil je overstappen of niet??quote:
Dacht even dat het een bericht van De Speld was.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef STING het volgende:
Nee die zijn voor de kpd'ersquote:
Oh nu is het ineens je grote vriendquote:Op woensdag 10 december 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef ik niet als mijn grote vriend Haags het bevestigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |