Probeer je je met dit topic nu bij de AIVD in te dekken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:03 schreef Invisibli het volgende:
Best jammer want ik plan de grootste ruft ooit.
quote:Definitief meldbericht (veilig, volledig, juridisch neutraal)
Onderwerp: Vertrouwelijke zorgmelding – mogelijke dreiging en grensoverschrijdende opvolging
Hallo,
Ik wil vertrouwelijk een zorgmelding doen over het gedrag van mijn leidinggevende:
• Hij benoemt twee personen, door hem “de clown en de acrobaat” genoemd, die volgens hem “uit de weg geruimd” moeten worden.
• Hij vraagt herhaaldelijk aan mij om een “boem” te maken voor deze personen.
• Hij laat een door hem ingehuurde bekende van mij deze twee personen volgen door Europa, waarbij zij telkens in verschillende grote steden, bij voorkeur hoofdsteden, opdrachten uitvoeren (zoals het ophalen van pakketjes).
• Mijn leidinggevende volgt zelf hun locatie via satellietinformatie en stuurt mijn collega op basis daarvan achterna.
• Hij vertoont regelmatig agressief gedrag, waaronder het met kracht kapotmaken van telefoons, vaak direct na gesprekken over deze personen.
• Het motief lijkt verband te houden met oud zeer: hij heeft deze twee personen eerder aangegrepen of vastgezeten kort voor zijn vrijlating.
• Ik voel mij hierdoor onveilig en wil voorkomen dat ik betrokken raak bij iets dat mogelijk strafbaar of schadelijk is.
Ik verzoek om directe vertrouwelijke opvolging, vastlegging en advies over mijn veiligheid.
Te laat, TS ligt inmiddels op een koude tafel met 230V aan de tepels. Voor de nationale veiligheid.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Probeer je je met dit topic nu bij de AIVD in te dekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |