abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219556015
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2025 22:37 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Wat? Ik ben het treffende voorbeeld.
Ja dat soort nep IT'ers ken ik wel, gelukkig worden ze er nu snel uitgeflikkert overal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219556077
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja dat soort nep IT'ers ken ik wel, gelukkig worden ze er nu snel uitgeflikkert overal.
De overgrote meerderheid in de IT heeft geen opleiding genoten in de IT, dus wat bazel je nou? Je moet uiteraard wel willen leren en enige affiniteit hebben, maar een IT gerelateerde opleiding is alles behalve relevant.
pi_219556091
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:43 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
De overgrote meerderheid in de IT heeft geen opleiding genoten in de IT, dus wat bazel je nou? Je moet uiteraard wel willen leren en enige affiniteit hebben, maar een IT gerelateerde opleiding is alles behalve relevant.
Dat noem ik niet veel kunnen, ik heb ook geen IT vooropleiding, maar je doet net of het geen moeite kost.
pi_219557309
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat noem ik niet veel kunnen, ik heb ook geen IT vooropleiding, maar je doet net of het geen moeite kost.
Elke baan is zo anders en het werkveld is ook anders. Vooropleiding is echt bullshit. Het meeste leer je echt tijdens werk zelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219558188
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Elke baan is zo anders en het werkveld is ook anders. Vooropleiding is echt bullshit. Het meeste leer je echt tijdens werk zelf.
Klopt, maar hij doet alsof het een makkie is, daarnaast is het in de IT echt al heel lang niet meer zo dat men even een knutselaar aanneemt met het idee: Oh joh dat leer je van zefl wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')