ook gewoon ranzigquote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus bedenken we maar gewoon dat het over een masturberende vrouw gaat en dan is het weer okee
quote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]ohh, dan valt het wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met context blijft het ranzig vermoed ik.quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder verdere context kan dit heel ranzig zijn
Ik raakte ze vroeger altijd kwijt. En dat heeft me echt veel geld gekost.quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
nee natuurlijk niet. Dat zij alles voor je regelt. Heb je iets tegen telefoons?
joh is dat serieus de reden? Raak je andere dingen ook kwijt?quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte ze vroeger altijd kwijt. En dat heeft me echt veel geld gekost.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een beetje zuinig doen op je spullen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte ze vroeger altijd kwijt. En dat heeft me echt veel geld gekost.
Laatste jaren gelukkig niet meer. Maar ik kon alles kwijt raken tijdens het stappen. Ben zelfs een keer thuis gekomen zonder schoenen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh is dat serieus de reden? Raak je andere dingen ook kwijt?
Heeft u gelijk in.quote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een beetje zuinig doen op je spullen.
quote:Op zondag 7 december 2025 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatste jaren gelukkig niet meer. Maar ik kon alles kwijt raken tijdens het stappen. Ben zelfs een keer thuis gekomen zonder schoenen.
te oud om te gaan stappen?quote:Op zondag 7 december 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en nu ben je niet oud genoeg om hem niet meer kwijt te raken?
Dat speelt ook wel mee.quote:
ligt er wel aan waar natuurlijk, als je ouder bent zal je minder stappen, dus de kans wat kwijt te raken dan wordt wel kleinerquote:Op zondag 7 december 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Spullen kwijt raken is van alle leeftijden
Lekker tüterenquote:Op zondag 7 december 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha, weer een Turkse bruiloft in de buurt zo te horen.
Tuuteren ?quote:Op zondag 7 december 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha, weer een Turkse bruiloft in de buurt zo te horen.
Eigenlijk nooit last van.quote:Op zondag 7 december 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Spullen kwijt raken is van alle leeftijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |