Kennelijk is het geen nieuws dat René vermist is, maar wel dat er grote zorgen bestaan omtrent zijn vermissing.quote:Grote zorgen bij familie om vermiste Rene uit Heerlen
Dat is wel vreemd ja.quote:Op zondag 7 december 2025 13:51 schreef Tengano het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk: het is best abnormaal om dagenlang weg te blijven zonder iets van je te laten horen,
terwijl je thuis een hont hebt zitten.
Dit is het voorlopig.quote:Op zondag 7 december 2025 13:56 schreef Tengano het volgende:
Is dit trouwens alle informatie waar we mee moeten werken, of is er nog meer?
Weleens van een telefooncirkel gehoord?quote:Op zondag 7 december 2025 13:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Iedere dag met je zus bellen lijkt me vermoeiend. Vertel je dan of je hebt gepeopt die dag
Dat is wel een slechte fout.quote:Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef Tengano het volgende:
Rene is 53 en komt uit Brunssum.
Niet uit Heerlen dus. Hart van Nederland zit er dus naast en de OP + TT ook.
https://www.politie.nl/ve(...)ber/pl23002025204685
De familie toch wel? Staat in de OP.quote:Op zondag 7 december 2025 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
De politie heeft niet eens het hele kenteken paraat, dus ik wacht nog even af.
Ja, vandaar dat ik het artikel van HvN heb genomen en niet van de politie omdat het niet volledig is.quote:
Op de site van de politie ontbreekt een deel van het kenteken.quote:Op zondag 7 december 2025 14:29 schreef Tengano het volgende:
Dat kenteken klopt gewoon en de OP kun je toch zelf aanpassen; daar heb je Hart van Nederland toch niet voor nodig.
Dat kenteken klopt wel. Dat is een grijze fiesta. En dat kenteken is denk ik doorgespeeld in het interview tussen de nicht van Rene en Hart van Nederland. Die nicht zocht op deze manier mogelijk? meer bekendheid van deze vermissing omdat ze zich dus grote zorgen maken.quote:Op zondag 7 december 2025 14:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Op de site van de politie ontbreekt een deel van het kenteken.
Verder zoek ik nog even verder waar meneer nu echt vandaan komt voordat ik alles ga doorstrepen en het later toch juist blijkt te zijn.
Deze informatie is van 5 December. Vier dagen later dus na zijn vermissing. Hier geeft de politie aan dat Rene uit Brussum komt. En dat geeft ook het politiebericht uit de OP aan; Rene komt uit Brunssum.quote:"Hij zou zijn hond nooit alleen thuis laten en iedere dag belt hij met zijn zus. Hier is geen sprake van vrijwillige verdwijning", denkt zijn nicht. "We zijn bang dat hem iets is overkomen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 07-12-2025 15:59:12 ]
Ze verzaken. Helaas is René geen knappe jonge blonde vrouw.quote:Op zondag 7 december 2025 13:29 schreef roos94 het volgende:
Het FOK! rechercheteam zal dit zaakje wel weer opknappen.
Jij hebt helemaal geen idee waar wij backstage mee bezig zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 23:44 schreef Durmada het volgende:
Ze verzaken. Helaas is René geen knappe jonge blonde vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |