Je begrijpt gewoon niets van kunst.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met een balkon van een erectie zeker, het is geen knuffel maar een aanranding. Niet meer van deze tijd.
Ik vind zijn werk niet van esthetiek gespeend maar het leunt ook wel veel op die ene gimmick. Als je dat dan heel consequent doorvoert in een groot project zoals in Bilbao dan heeft het wel wat, maar verder niet zo onder de indruk van hem.
Ik vind het meer neigen naar seksuele intimidatie, het linker gebouw swaffelt de rechter.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind deze uit de OP wel heel lief hoorHet is net alsof de linker toren een knuffel geeft aan de rechter
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is hier maar net wat in iemand opkomt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het meer neigen naar seksuele intimidatie, het linker gebouw swaffelt de rechter.
EN ze zijn ook gebouwd. Dat zegt ook iets. Ik vind het zonder uitzondering prachtig. Misschien iets minder praktisch en een nachtmerrie voor constructeurs maar het maakt het verschil in hoge mate tussen de grauwe eenheidsworst.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |