abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219420681
In mijn mailbox nog dit mailtje gevonden maar van mijn vorige werkgever, hoe verzin je in hemelsnaam zoiets? Denken ze nu echt dat mensen zich hier voor lenen?
Als ik ergens oprot wil ik gewoon mijn laatste loonstrookje en voor de rest helemaal niks.

quote:
Hallo Joop,
​Binnenkort verlaat je onze organisatie. Het is altijd spijtig om afscheid te moeten nemen van een collega, maar we hopen oprecht dat je fijne herinneringen overhoudt aan je tijd bij [Naam Bedrijf].
​Hartelijk dank voor de tijd en toewijding die je bij [Naam Bedrijf] hebt getoond! Vanuit de afdeling Human Resources vinden we het bijzonder waardevol als je jouw ervaringen met ons deelt. Op deze manier krijgen we inzicht in wat goed loopt, wat nog beter kan, en hoe we [Naam Bedrijf] continu kunnen optimaliseren voor zowel de huidige als toekomstige collega's. We zijn benieuwd naar jouw redenen voor vertrek en welke aanbevelingen je voor ons hebt. Je mag uiteraard volledig open en eerlijk zijn in je reacties. Als je dat wenst, is het ook mogelijk om de antwoorden anoniem in te sturen.
​Hoe werkt het?
​In deze vragenlijst wordt per pagina een specifiek thema behandeld. Geef bij elke stelling aan in hoeverre je het ermee eens of oneens bent. Daarbij staat 5 voor 'helemaal mee eens' en 1 voor 'helemaal mee oneens'. Op een van de laatste pagina's is er ruimte voorzien om uitgebreider te antwoorden en je persoonlijke suggesties en opmerkingen in te vullen.
​Jouw bijdrage
​Het invullen van de vragenlijst neemt naar verwachting slechts 30 tot 45 minuten in beslag. Aan het einde van de lijst kun je aangeven of je interesse hebt in een vervolggesprek om je feedback nader te bespreken en samen mogelijke verbeterpunten te bekijken.
​De vragenlijst is te vinden via: ...................
​Alvast bedankt voor je tijd én waardevolle feedback! Mochten er vragen zijn over dit formulier, neem dan gerust contact op!
Vervolgens zie ik een bijlage met vijf pagina's met schijtvragen.
pi_219420726
Niet eens een GTWV?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_219420742
Nooit last van gehad, maar zowel kan je gewoon een baksteen door hun ramen gooien. Dat recht heb je gewoon.
pi_219420746
Leuke AI tekst
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219420759
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Leuke AI tekst
Ik heb Ai alleen gevraagd om naam en toenaam eruit te halen. de rest is authentiek.
pi_219420835
Een exitgesprek is niet zo raar. Een hele vragenlijst wel.
pi_219420876
Ik had laatst een benzinepomp langs de snelweg gesprek met een motoragent.
pindazakje
pi_219420886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:19 schreef Evangelion het volgende:
Een exitgesprek is niet zo raar. Een hele vragenlijst wel.
Wat moet je er eigenlijk mee? Wat kan mij het verrotten wat voor punten ze willen verbeteren of zaken ze willen implementeren als ik ergens anders loop? Als ik gescheten heb trek ik door zonder te kijken.
  zaterdag 6 december 2025 @ 00:01:00 #9
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219421259
Gewoon verwijderen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219421280
Eens met de klacht. Denk je dat ik iedere keer een gesprek heb met de zus van TS als mijn 45cm haar interne werkomgeving exit?
pi_219421506
voor jou is het goed omdat je de mensen aan wie je een hekel had er nog even goed bij kunt naaien, en voor het bedrijf is het ook goed een keer de ongezouten waarheid te horen.
  zaterdag 6 december 2025 @ 00:35:23 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219421518
Het lef _O- :')

Om wat voor reden dan ook, je hebt geen werk meer, en dan durven ze nog 30 tot 45 minuten van je tijd te vragen _O- _O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219421529
Het gaat je alleen om de keiharde poen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')