ja ik ook maar. Had gisteren beloofd dat ik een zak oliebollen zou gaan halenquote:
Mmmmm lekker, gebakken talg.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook maar. Had gisteren beloofd dat ik een zak oliebollen zou gaan halen
Kom je dan brengen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook maar. Had gisteren beloofd dat ik een zak oliebollen zou gaan halen
Jacques Ruts is een voormalig voorzitter van PSVquote:
Ik wil 7° niet echt warm noemen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Heel de tijd zeikregen en dan net voor ik thuis ben komt de zon erdoorIs wel warm vandaag
Het is hier 11quote:
Ja echt viezig warm om met een dikke winterjas te lopenquote:
Ik krijg meestal al een foutmelding als ik excel openquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had in een Excel-bestand een overzicht en daarin vroeg ik mij af waarom een bepaalde kolom met info erin zat, want die info stond ook al in een andere kolom. Dus ik verwijderde die kolom. Ging ik naar een andere tabblad. Daar alle formules gaven foutmeldingen.![]()
oeps.
Daar denk ik anders over maar ik heb het ook wel snel koud.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt viezig warm om met een dikke winterjas te lopen
Als je een paar uurtjes loopt krijg je het ook wel warm hoorquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over maar ik heb het ook wel snel koud.
Ja maar ja daar heb ik geen zin in. Hahaquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een paar uurtjes loopt krijg je het ook wel warm hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |