Gruwelijk nat.quote:
Ligt eraan in welk opzichtquote:
Fair enough. Heb hier al een keer een tijdje lekkage gehad.quote:
Moet je eens in Groningen gaan vertellenquote:
bij mn ouders een fair share of lekkages meegemaakt.. douches die lekte, CV leiding die doorgeroest was, aquarium die half leeggelopen wasquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Fair enough. Heb hier al een keer een tijdje lekkage gehad.(Uiteindelijk wel netjes opgelost en vergoeding gekregen)
Ik sliep op zolder en had echt niks gemerkt, mijn broer die een verdieping lager sliep wel. Die vroeg dus of ik niks gevoeld had...quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de dag van De Grote Aardbeving bij Roermond (13 april 1992) woonde ik in Brabant en zat ik in Breda op school. Alleen ik had die dag besloten met mijn OV-studentenkaart door het land te gaan reizen en had er dus totaal niks van meegekregen. Vonden pa en ma wel raar toen ik 's avonds thuis kwam
Mijn moeder die was best geschrokken door die aardbeving blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de dag van De Grote Aardbeving bij Roermond (13 april 1992) woonde ik in Brabant en zat ik in Breda op school. Alleen ik had die dag besloten met mijn OV-studentenkaart door het land te gaan reizen en had er dus totaal niks van meegekregen. Vonden pa en ma wel raar toen ik 's avonds thuis kwam
Bij mij lekte de wc ofzo van bovenbuurvrouw in mijn gangkast en door het plafond van mijn badkamer in een hoek maar ze waren traag met oplossen dus alles ging daar schimmelen (in die gangkast zit bijv een houten plaat boven de deur ivm een raampje dus die moesten ze ook vervangen).quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mn ouders een fair share of lekkages meegemaakt.. douches die lekte, CV leiding die doorgeroest was, aquarium die half leeggelopen was
Deze herinner ik me nog wel volgens mij, of het moet een andere zijn geweest als kind. Had een knuffelpapegaai aan het plafond hangen in m'n kamer, en toen ik wakker werd schudde dat ding helemaal van links naar rechts, snel bij papa en mama in bed gekropenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Lokaal noemde we dat hier De Scheur van Helvoirt, een collega in de kantine keek een vrouwelijke collega aan en vroeg, "Jij komt toch uit Helvoirt?'quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Die was 's nachts toch? Die heb ik wel gevoeld toen. Het water in m'n aquarium ging ook wat heen en weer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Woonde je daar toen in de buurt?quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nooit een aardbeving meegemaakt. Ik denk dat het gevoel qua alles om je heen beweegt wel erg in de buurt kwam tijdens de vuurwerkramp in Enschede.
Helvoirt ligt niet in de buurt van Roermondquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lokaal noemde we dat hier De Scheur van Helvoirt, een collega in de kantine keek een vrouwelijke collega aan en vroeg, "Jij komt toch uit Helvoirt?'
Ja. Was als meisje van bijna 10 buiten aan het spelen. De grootste knal was denk ik vergelijkbaar met een aardbeving bij ons, een wijk verderop.quote:
Tektonisch gezien deden er wat lokale breuklijnen gezellig mee met de beving nabij Roermond.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helvoirt ligt niet in de buurt van Roermond![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |