SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 05-12-2025 21:14:09 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Daarom eten negers zo graag witte chocolade, dan bijten ze niet in hun eigen vingers.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Een zwarte gast in een zwarte trui voor een zwarte achtergrond. Goed idee
Ninja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Een zwarte gast in een zwarte trui voor een zwarte achtergrond. Goed idee
quote:Infantino zegt niet of het kwartier rust verlengd zal worden in functie van die halftime show.
Vast staat wel dat het WK 2026 zo de Super Bowl achterna gaat. Dit jaar was rapper Kendrick Lamar de hoofdact tijdens de finale in de American Football. Onder meer Usher, Rihanna, Snoop Dogg, Justin Timberlake, Katy Perry en Bruno Mars traden ook al op tijdens de befaamde pauze. De halftime show in de Super Bowl duurt soms een halfuur, omdat er ook rekening moet worden gehouden met de op- en afbouw van het podium.
Ik had een stuk warme appeltaart als avondetenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga snaaizalm snaaien. En daarna kruidnoten.
poule C was beter hoorde ik vanmiddag van mn pa.quote:
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
poule C was beter hoorde ik vanmiddag van mn pa.
Die wedstrijdtijden waren lekker midden in de nacht enzo
Waar is dat danquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
poule C was beter hoorde ik vanmiddag van mn pa.
Die wedstrijdtijden waren lekker midden in de nacht enzo
weet ik veul ik luister altijd maar voor de helft als hij het over voetbal heeftquote:
Waarschijnlijk moet Nederland dus spelen in MAGA-land.quote:Nederland komt in poule F. Dat betekent dat Nederland in Dallas, Houston, Kansas City en het Mexicaanse Monterrey (in het prachtige Estadio BBVA) kan gaan spelen in de poulefase.
De knieperige boertjes tussen de glamourboys.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet Nederland dus spelen in MAGA-land.
Dat is niet handigquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Gevallen en schouder nu op drie plekken gebroken.
Mag niet, allemaal voor ons Gerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |