Die gijzeling waar hij voor zat was ook al zo raar, liep gewoon relaxed te babbelen met de gijzelnemers, volgens mij een beetje warrig persoon.quote:
Hij dacht dat het ikpakje-avond was?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef maily het volgende:
M
[..]
Mooizo.
Politie en DSI naar huis en lekker Sinterklaas gaan vieren.
Hij was zelf de gijzelnemer hèquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die gijzeling waar hij voor zat was ook al zo raar, liep gewoon relaxed te babbelen met de gijzelnemers, volgens mij een beetje warrig persoon.
Je verwacht het niet op een psychiatrische afdeling.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die gijzeling waar hij voor zat was ook al zo raar, liep gewoon relaxed te babbelen met de gijzelnemers, volgens mij een beetje warrig persoon.
Een happy meal doet wonderenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:46 schreef raptorix het volgende:
De vorige gijzeling van hem was ook al een roep om hulp, ik heb nog eens nagelezen, maar die gast heeft echt een heel treurig leven achter zich, ik denk dat het nooit meer goed met hem gaat komen.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:46 schreef raptorix het volgende:
De vorige gijzeling van hem was ook al een roep om hulp, ik heb nog eens nagelezen, maar die gast heeft echt een heel treurig leven achter zich, ik denk dat het nooit meer goed met hem gaat komen.
quote:Een jeugd vol pijn en trauma
Corné H. groeide op als het negende kind in een hecht hervormd-gereformeerd gezin. Zijn jeugd lijkt aanvankelijk warm en stabiel, maar al vroeg tekenen zich problemen af. Corné is vanaf zijn geboorte deels doof, wat hem sociaal geïsoleerd maakt. Op school wordt hij gepest en fysiek mishandeld. Zijn ouders ontdekken pas jaren later dat Corné als kind slachtoffer is geweest van seksueel misbruik door een lerares. Het trauma, jarenlang weggestopt, blijkt de kiem van zijn latere psychische problemen.
Naast zijn trauma’s heeft Corné een autismespectrumstoornis en trekken van sociale borderline, zo blijkt later uit psychiatrische rapporten. Deze combinatie maakt hem gevoelig voor overprikkeling. Hij heeft moeite met sociale interacties en een groot wantrouwen tegenover mensen, inclusief hulpverleners. De gevolgen hiervan spelen een centrale rol in zijn leven.
Corné’s puberteit wordt getekend door zelfmoordpogingen, beginnend op zijn veertiende. Hij gebruikt speed en alcohol om zijn pijn te verdoven. Op zijn zestiende overleeft hij ternauwernood een tweede poging en belandt in een reeks instellingen. Jeugdzorg blijkt echter een chaotische en harde wereld. Hij wordt langdurig geïsoleerd in de Heldring Stichting en slachtoffer van misstanden die later officieel erkend worden.
Oh hij kan wel schilderen en ik vind het eigenlijk best wel tof.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.sdnl.nl/eric-quakkelsteijn.htm
Dit is dus niet die gast die de boel gijzelde vandaag hequote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hij kan wel schilderen en ik vind het eigenlijk best wel tof.
Damn wat een klote leven heb je dan gehadquote:
Wat een slechte grap!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mogen de gegijzelde medewerkers wel overuren schrijven?
quote:Een 79-jarige Bosschenaar arriveerde tijdens de gijzeling om 17.15 uur op zijn fiets bij de PI Vught. Zijn 80-jarige vrouw is vrijwilliger voor het Humanistisch Verbond en staat gevangenen bij met het beantwoorden van levensvragen. „Ze is altijd tegen vieren thuis. Ik kon haar niet bereiken, maar ze moet dan ook altijd haar telefoon inleveren. Nu wacht ik maar tot ze naar buiten komt. Ze werkt op een andere afdeling, dus is haar gelukkig niets overkomen.”
Weet ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit is dus niet die gast die de boel gijzelde vandaag he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |