Lekker dan, ook al is die auto niet uitgefikt heb je duizenden euro’s schade voor een diefstal van zeker nog geen honderd euroquote:Gelderland
GAMEREN - Aan de Waalbandijk in Gameren is in de nacht van donderdag op vrijdag rond 04.30 uur een personenauto volledig uitgebrand.
Bij aankomst van de brandweer stond de achterkant van de Suzuki al volledig in brand. [img]Tijdens het blussen werd bij een naastgelegen auto ontdekt dat de brandstoftank was opengeboord, en verderop een achtergelaten emmer met brandstof.[/img] De politie gaat er daarom van uit dat het hier om brandstofdiefstal gaat.
Vermoedelijk is dit ook het geval geweest bij de auto die in brand stond. Mogelijk is tijdens het boren een vonk ontstaan, waardoor het voertuig vlam vatte.
Al eerder zou in de plaats van de gemeente Zaltbommel bij een auto op een dergelijke manier brandstof zijn afgetapt. En ook in Hedel zouden naar verluidt vergelijkbare gevallen bekend zijn. De politie houdt daarom een buurtonderzoek, en gaat daarbij op zoek naar mogelijke camerabeelden.
Hoe krijg je anders die flappies open die op slot zitten bij sommige autos?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dan ben je ook wel goed achterlijk... Een benzinetank openboren.
Hoop dat ze de volgende keer voor een LPG tank gaan.
Koevoetquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hoe krijg je anders die flappies open die op slot zitten bij sommige autos?
mijn vulgatspringt ook op slot als ik mijn auto op slot doe.
Boorolie gebruiken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dan ben je ook wel goed achterlijk... Een benzinetank openboren.
Hoop dat ze de volgende keer voor een LPG tank gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |