quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar Gaza verhuizen.
Door het een mentale ziekte te noemen raak je mensen die het hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet transfoob aangezien ik niet tegen transgender personen ben, slechts tegen de ideologie en de mentale ziekte. Wat is links toch weer hypocriet!
Ach joh laat het, het is toch onnozelquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Door het een mentale ziekte te noemen raak je mensen die het hebben.
Verder is een ideologie heel wat anders dan een land. Er zijn zat Chinezen die de CCP haten. Maar betekent niet dat ze tegen alle Chinezen zijn.
Als transgenders een overheid hadden zou je gerust tegen die overheid kunnen zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
From the river to the sea, Palestine will be free from Hamas.
Net als toen met Elsfest ja.quote:Op zondag 7 december 2025 16:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Links is wel gelijk agressief.
Hamas is zelf een extreem rechtse geradicaliseerde groepquote:Op zondag 7 december 2025 16:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hamas heeft jouw reactie goedgekeurd!
Hamas bestaat uit moslims. Ik dacht dat jij zo tegen discriminatie was, maar ondertussen ben je pro-Palestina terwijl daar homo's van gebouwen worden gegooid? De wokebeweging is zo verwarrend.quote:Op zondag 7 december 2025 16:41 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Hamas is zelf een extreem rechtse geradicaliseerde groep
8 oktober 2023.quote:
Jij denkt dat moslims links zijn by default of zo?quote:Op zondag 7 december 2025 20:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hamas bestaat uit moslims. Ik dacht dat jij zo tegen discriminatie was, maar ondertussen ben je pro-Palestina terwijl daar homo's van gebouwen worden gegooid? De wokebeweging is zo verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |