Israël is in oorlog, het is geen terreurstaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn allebei terreurstaten. Maakt geen klap uit. Zelfde laken een pak.
artsen zijn een van de grootste leugenaars op deze wereldquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:23 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Een arts die daar als vrijwilliger heengaat zal toch echt wel weten wat er gebeurd.
Ja ze zijn zo lief dat Israelquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De enige echte terreurstaat is Gaza. Israël zingt prachtige liedjes op het songfestival. Hamas richt een bloedbad aan op festivals.
Je zou wel iets anders hebben gezegd als je in de Be'eri kibboets was op 7 oktober 2023.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ze zijn zo lief dat Israel
Kut land
Ja maar daar was ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je zou wel iets anders hebben gezegd als je in de Be'eri kibboets was op 7 oktober 2023.
Ik ga liever 5 weken kamperen in Gaza dan één dag naar Israël.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël is in oorlog, het is geen terreurstaat.
Klopt, als je daar was geweest, dan had je de IDF gewaardeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar daar was ik niet
Dom gelul
Hoe voelt het om als antisemiet door het leven te gaan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga liever 5 weken kamperen in Gaza dan één dag naar Israël.
Nee ik ben een grote antisemiet. Met nadruk op ‘groot’!quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoe voelt het om als antisemiet door het leven te gaan?
Als jij in Gaza zou wonen nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, als je daar was geweest, dan had je de IDF gewaardeerd.
Gaza = Hamas.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als jij in Gaza zou wonen niet
Wat een simpel gelul zeg
Hoog IQ zeker?
Dom gelulquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gaza = Hamas.
Top 10% van de samenleving qua IQ.
Hamaslover.quote:
Israël >>> Gaza. Gaza is een terroristenstaatje en ik vind dat Israël nog erg mild was.quote:
Ik kan hier iets op zeggen maar ik ben het domme gelul wel zat, lijkt wel of ik met een kind van 10 discussie voerquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël >>> Gaza. Gaza is een terroristenstaatje en ik vind dat Israël nog erg mild was.
Met jodenhaters zoals jou discussiëren is wel lastig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan hier iets op zeggen maar ik ben het domme gelul wel zat, lijkt wel of ik met een kind van 10 discussie voer
Ik ben geen jodenhater simpelequote:Op vrijdag 5 december 2025 20:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met jodenhaters zoals jou discussiëren is wel lastig.
Israël is het land van de Joden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben geen jodenhater simpele
Ik ben wel tegen het beleid van Israel
Dat is heel iets anders
Daarom begin ik er niet eens aan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan hier iets op zeggen maar ik ben het domme gelul wel zat, lijkt wel of ik met een kind van 10 discussie voer
Er wonen geen joden buiten Israel?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Israël is het land van de Joden.
Een omroep die me niet boeit boycot een evenement wat me niet boeit vanwege een staat die mij niet boeit.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Niet meedoen aan het Eurovisie Songfestival vanwege dat Israël, het meest democratische land van het Midden Oosten, meedoet. AVROTROS had liever gezien dat Hamas meedeed!
je bent echt gebrainwashed...quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan moet je Hamas aankijken die kinderen inzet als levend schild.
Als je een hekel zou hebben aan homo's...quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee ik ben een grote antisemiet. Met nadruk op ‘groot’!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |