Je zou niet denken dat dat Israeli's zijnquote:
Ik ken er wel meer. Heb het ook echt een paar jaar niet gekekeken. En dat was in die periode dat we de finale nooit haalden en echt met slechte acts zoals de Toppers kwamen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De e-mail is eigenlijk het enige songfestivalnummer dat ik zo uit mijn hoofd kan opnoemen (een meezingen), voor de rest geen idee
quote:Moroccanoil is an Israeli cosmetics company headquartered in New York City
Door de eerste 6 letters denk ik aan een ander land natuurlijkquote:
Producers waren Jeroen Flamman en Abraxas.quote:
De Party Animalsquote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Producers waren Jeroen Flamman en Abraxas.
Kort daarna ging ik naar een kermis in Tilburg (niet die grote), mijn broer woont daar in de buurt. Zijn kinderen waren toen nog erg klein. Hij had zijn oudste in een kinderwagen en Sieneke trad toen daar op. Hij deed een goede poging om het Wereldrecord rennen met een kinderwagen te verbreken. Hij rende uit de richting van Sienekequote:
Ja maar geproduceerd door Flamman & Abraxasquote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jan Rot schreef het toch??
Daar heb ik echt helemaal niks meequote:Op donderdag 4 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar geproduceerd door Flamman & Abraxas
Nou om eerlijk te zijn dacht ik ook dat het ergens daar vandaan kwam.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Door de eerste 6 letters denk ik aan een ander land natuurlijk
Is het gehaakt?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liep langs een winkel, ik zag kunst. Nu wil ik het hebben.
[ afbeelding ]
Grafische kunst gedrukt van een houtsnede uit 1920 ofzoquote:
Is een serie van 8.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grafische kunst gedrukt van een houtsnede uit 1920 ofzo
Zou kunnen. Ik vind deze cool. En ik ben oud genoeg voor echte kunstquote:
Nice. Ik heb ook twee houtsnededrukken hier. Is tof.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grafische kunst gedrukt van een houtsnede uit 1920 ofzo
ESSNHOUTENquote:Op donderdag 4 december 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
In de winkel hadden ze het alleen ingelijst in een essenhouten lijst![]()
Doe dan een beukenhouten lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |