Voor Joden verboden boord kunnen ze zo langzamerhand weer van stal halenquote:
Oh ja dit gezeur is al maanden.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ael-aan-songfestival
en dan moet de echte winter nog beginnen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Heel Leiden is een verkeersinfarct momenteel
Wat een gezelligheid
21quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef Haags het volgende:
Wejoo
Ik hoorde net een kennis van me praten over een overleden meid (21) nav dat ongeluk/politieachtervolging vannacht. Zij kende haar.
Komt wel dichtbij zo.
Trump is de cowboy?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:22 schreef Karzai het volgende:
De village people treden morgen op bij de wk loting, de Amerikanen maken er een show van
Dan durft niemand meerquote:Op donderdag 4 december 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan moet de echte winter nog beginnen.
Liever Patrick Hernandez gehadquote:Op donderdag 4 december 2025 18:22 schreef Karzai het volgende:
De village people treden morgen op bij de wk loting, de Amerikanen maken er een show van
quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef Haags het volgende:
Wejoo
Ik hoorde net een kennis van me praten over een overleden meid (21) nav dat ongeluk/politieachtervolging vannacht. Zij kende haar.
Komt wel dichtbij zo.
en in mexico en canadaquote:Op donderdag 4 december 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
De WK Voetbal Loting wordt morgen echt een shitshow
in Amerika dus dan weet je het eigenlijk wel
Ja, New York of Las Vegas zou misschien eerder in je op komenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar dacht ik niet meteen aan eigenlijk.
RELLENquote:Op donderdag 4 december 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
Geen NL volgend jaar met Songfestival. Omg.
Scheelt wel paar miljoen voor de publieke omroep.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Israël niet uitgesloten van Songfestival, AVROTROS trekt zich terug - https://nos.nl/l/2593199
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |