Ga dan maar terug naar bed.quote:
Waarom ga je dan pas zo laat slapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, kon ik niet gebruiken zo'n nacht
ik mocht mn vrije dag houden, we verwachten niet dat er nog dingen echt optijd komen voor weekend-sintvierdersquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Was het maar zo. Nog één dag werken.
ligt eraan voor watquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk, als er ¤460 wordt afgeschreven
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips is helaas even uit de running. Ze is gisteren lelijk gevallen, ze heeft haar schouder op drie plaatsen gebroken.
Zet deze maar even hard op in de auto straks en lekker meebleren!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zet deze maar even hard op in de auto straks en lekker meebleren!
Bekijk deze YouTube-video
NOESquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips is helaas even uit de running. Ze is gisteren lelijk gevallen, ze heeft haar schouder op drie plaatsen gebroken.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Ach arm jochie toch. Heeft mama je toen een kruikje gebracht?quote:
Bij mij was het 438quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Dure business.quote:
Zegt de goudvis met brandend maagzuur.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:01 schreef dud0r het volgende:
Ach arm jochie toch. Heeft mama je toen een kruikje gebracht?
Moet ze maar niet meer op die 3 plaatsen komen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Na 11 dagen lijkt het me ook wel ff goed idd... Wij gaan straks een change-freeze in dus dan wordt het ook wat rustiger. Vandaag nog dagje SPOC en dan weekend...quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mocht mn vrije dag houden, we verwachten niet dat er nog dingen echt optijd komen voor weekend-sintvierders
dus de druk is beetje van de ketel
einde van 11 dagen-werken-streak
Ach nee!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Is ze nu bij haar ouders?quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon een Rennie genomen zoals ik altijd doe.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de goudvis met brandend maagzuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |