abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219405218
Ik ben mijn reis naar Nieuw-Zeeland aan het plannen en wil een auto ophalen op Auckland Airport (AKL). Meestal ga ik gewoon voor een lokaal verhuurbedrijf dat mensen aanbevelen, maar deze keer zag ik op Vipcars een mix van kleinere Nieuw-Zeelandse aanbieders met prijzen die een stuk lager lijken dan wat ik gewend ben.

Voordat ik iets vastleg: heeft iemand onlangs een auto gehuurd voor AKL? Ik ben vooral benieuwd hoe het in de praktijk verloopt.

Ik zoek niets bijzonders, maar hoor graag hoe het anderen is vergaan die voor de budgetopties op Auckland Airport hebben gekozen.
pi_219405461
Is wel een heel specifieke vraag voor nog maar een relatief klein Nederlands forum.

Ik zou de vraag op Reddit stellen
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219405869
Wij hebben 2 jaar geleden in Auckland bij Omega een autootje gehuurd. Opgehaald bij de vestiging in de stad en niet op het vliegveld, ingeleverd in Wellington. Het ging allemaal prima, dus ik kan ze aanraden.

Tijdens het boeken (paar maanden vantevoren) hadden we wel een fout gemaakt en per ongeluk voor diezelfde dag een auto gereserveerd. :') Dat kwam doordat we 2 tabbladen open hadden staan en de datum van het andere tabblad kwam mee. Toen we ze direct belden vanuit NL konden ze het gelukkig snel oplossen.
gr gr
pi_219406034
Al bij sunnycars gekeken? Soms net wat duurder maar de uitgebreide non nonsens dekking is echt formidabel, geen gezeik bij schade of ongevallen, geen extra verzekeringen of eigen risico
pi_219408111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Al bij sunnycars gekeken? Soms net wat duurder maar de uitgebreide non nonsens dekking is echt formidabel, geen gezeik bij schade of ongevallen, geen extra verzekeringen of eigen risico
Ik kan helaas geen tips delen voor NZ, maar Sunnycars is wel echt relaxed. Die hebben mij ook al een paar keer gered van obscure verhuurbedrijven.
pi_219411728
10 jaar geleden (damn ik wordt oud) heb ik stage gelopen in nieuw zeeland en daar heel vaak (in de weekenden) een auto gehuurd via Jucy. Altijd prima service gehad en goed te betalen (voor een arme student destijds).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')