Doe eens gek en probeer het gewoon en laat het hier weten.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Zou omelet kunnen met karnemelk i.p.v. melk?
Volgens mij hoort melk sowieso in een omelet. iig wel als je recepten zoektquote:Op woensdag 3 december 2025 21:35 schreef Kreator het volgende:
Wie doet er nou melk in een omelet. Klinkt smerig, ongeacht welke melk.
Ja kga ook niet verspillenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Doe eens gek en probeer het gewoon en laat het hier weten.
Karnemelkse pap klinkt eigenlijk wel lekkerquote:Op woensdag 3 december 2025 21:18 schreef YoopY het volgende:
Was het in de aanbieding ofzo?
![]()
Ps. Karnemelkse pap maken met gort natuurlijk. Wel stroop in huis hebben natuurlijk!
Er hoort room in, maar Nederlanders zijn gierig.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij hoort melk sowieso in een omelet. iig wel als je recepten zoekt
Nee, gaan we niet doen. (c) yvonnequote:Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij hoort melk sowieso in een omelet. iig wel als je recepten zoekt
Dit is hoe je een omelet maakt, vertel me waar je de room, creme fraiche of melk ziet?quote:Op donderdag 4 december 2025 06:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er hoort room in, maar Nederlanders zijn gierig.
In het basisrecept zit inderdaad geen melk of room.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is hoe je een omelet maakt, vertel me waar je de room, creme fraiche of melk ziet?
Bekijk deze YouTube-video
Zit je dan met je 12 pakken karnemelk, willen ze opeens allemaal wijn drinken!quote:Op woensdag 3 december 2025 21:43 schreef Mikeytt het volgende:
Te veel gekocht en niemand dronk karnemelk van het bezoek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |