quote:Op donderdag 4 december 2025 05:58 schreef bitterbal het volgende:
@:ama
ik kijjk zo blij vanwege de jongen links
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Veel plezier bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie Arische jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 08:27 schreef rival het volgende:
Werd ik mooi even jonger ingeschat zojuistOh je stond al om half negen bij de slijter ja? 16 te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Werd ik mooi even jonger ingeschat zojuistZo nu en dan ook last van, irl danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de dag wel goed beginnen natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je stond al om half negen bij de slijter ja? 16 te lijken
Opschepperquote:Op donderdag 4 december 2025 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zo nu en dan ook last van, irl dan
Niet altijd blij mee hoor, als 'programma manager' weet ik niet of ik graag als jong wordt ingeschat. Ondanks m'n vele grijze harenquote:
Dat ze niks van je aannemen omdat je zo jeugdig oogtquote:Op donderdag 4 december 2025 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Niet altijd blij mee hoor, als 'programma manager' weet ik niet of ik graag als jong wordt ingeschat. Ondanks m'n vele grijze haren
moest lachen.quote:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recce
Recs! Het gaat nu echt beginnen, mijn muzikale carriere. Ik heb een keyboard gekocht.
Hoe gaat het met je?
White Lotus vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je alles overleefd?
Werd ik mooi even jonger ingeschat zojuistIk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
68
1 meer of minder was veel leuker geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Hoiquote:
YouTube Music geeft geen leeftijd aan.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik niet
68
1 meer of minder was veel leuker geweest
Nee de wrapped is ieder jaar anders met andere rare infoquote:Op donderdag 4 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi
[..]
YouTube Music geeft geen leeftijd aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |