Stefania Liberakakis is "supergelukkig" met FLEMMING. De twee kenden elkaar al langer, maar pas toen de zangeres weer single was, sloeg de vonk over. Dat vertelt de 22-jarige Liberakakis aan RTL Boulevard.
Geruchten dat de twee artiesten een relatie hadden, deden al langer de ronde. Volgens de zangeres kwamen de twee elkaar al geregeld tegen. "Dat was heel gezellig, maar nooit dat we dachten: dit wordt wat", zegt ze.
Toen haar relatie met acteur Vincent Visser uitging, veranderde dat. "Toen ik op een gegeven moment single was, toen ging hij ervoor. Dat vond ik helemaal niet erg, want het is echt een leuke jongen."
Liberakakis zegt dat ze "helemaal verbaasd en verrast" was toen de 29-jarige FLEMMING toenadering zocht. Inmiddels zijn de twee samen. "Nu ben ik supergelukkig en zijn we gezellig met elkaar. We zien wel waar het naartoe gaat."
FLEMMING maakte in januari nog bekend dat hij gelukkig was in de liefde met iemand anders, maar die relatie hield niet lang stand. De twee gingen niet veel later uit elkaar.
https://www.nu.nl/achterk(...)et-naartoe-gaat.html![amsterdam-netherlands-stefania-liberakakis-attends-the-premiere-of-the-movie-the-hunger-games.jpg?s=612x612&w=gi&k=20&c=xR9bQEQj9Q-I4kql46ausv8f1DTaIV3dyLlVJ9h8-nw=]()
![Stefania-Liberakakis-5-800x1039.jpg]()
Veel geluk gewenst samen!