SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie van Frank op sociale media
Frank heeft gereageerd via Instagram. In een story schrijft hij: ‘Lieve mensen. Er is een verhaaltje gepubliceerd door de ouders van mijn inmiddels ex-vrouw. Laat ik voorop stellen dat deze situatie anders wordt geschetst dan het geval is. Ik hoef mij niet te verantwoorden en hoop mijn dochter snel weer te zien en te knuffelen. Maak er allemaal een mooie liefdevolle en respectvolle decembermaand van.’
Aldus van Etten:
In 2024 werd van Etten door de Rechtbank Groningen genoemd als de opdrachtgever voor de afranseling van een persoon door vlogger Alex Soze.[4] Soze kreeg hiervoor 10 maanden celstraf opgelegd en werd in 2025 opgepakt in Dubai. Van Etten ontkent de beschuldigingen.[5][6] In maart 2025 moesten van Etten en zijn zoon voor de rechtbank verschijnen vanwege een beschuldiging van mishandeling en het omkopen van een slachtoffer.[7]
En
De geruchten over privéproblemen komen op een moment dat Frank al volop in de aandacht staat vanwege de financiële rel rondom zijn zoon Jamy. Hij werd vorige maand beschuldigd van grootschalige oplichting als autohandelaar. Frank probeerde zich publiekelijk te distantiëren van de chaos die zijn zoon zou hebben veroorzaakt, maar volgens verschillende gedupeerden is hij óók betrokken.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Op Facebook klinkt harde taal. Een van de gedupeerden schrijft: „Nu het Frank van Etten te heet onder de voeten wordt, slaat hij op de vlucht… Het wordt hoog tijd dat Frank van Etten wordt gestopt.”
Programma
Dezelfde persoon beweert dat Alberto Stegeman werkt aan een programma over Frank en Jamy. Dat is vooralsnog niet bevestigd, maar veel gedupeerden hopen dat er eindelijk grootschalig onderzoek naar de zaak komt.
* Wordt vervolgd.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
Als je zo denkt kan het hele subforum wel op de schop want hij is net zo relevant als 98% van de hoofdrolspelers in 'celeb' topics. Niet dus.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk ongeveer de helft van wat er op de Nederlandse tv te zien is, luister dagelijks radio en zit elke dag op instagram.
En tocb heb ik werkelijk nog nooit van de beste man gehoord.
Waarom is hij relevant?
En dat. Alsof het allemaal al niet erg genoeg is..quote:
Leef als een zigeuner is één van de grootste bangers allertijden.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk ongeveer de helft van wat er op de Nederlandse tv te zien is, luister dagelijks radio en zit elke dag op instagram.
Waarom is hij relevant?
De interessantere vraag is: waarom zijn al die nobody's waar jij op Instagram op loopt te kwijlen wel interessant?quote:Op woensdag 3 december 2025 07:01 schreef roos94 het volgende:
Waarom is hij relevant?
Ik vind die neptanden gewoon eng. Ik weet oprecht niet of ik gele tanden met stukken eraf nou veel erger vind dan dit perfect witte rijtje onder zo'n asokop.quote:
Gele tanden met hele stukken eruit is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind die neptanden gewoon eng. Ik weet oprecht niet of ik gele tanden met stukken eraf nou veel erger vind dan dit perfect witte rijtje onder zo'n asokop.
Oh wat zondequote:Op woensdag 3 december 2025 13:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gele tanden met hele stukken eruit is weer het andere uiterste.![]()
Dit waren zijn originele tanden met een beetje een spleetje.
[ afbeelding ]
Niks mis mee, toch? Maar dat vind ik van vele originele gebitten die plaats hebben moeten maken voor wanstaltige en lichtgevende Sportlife hulzen.
Sportlife sportlife sportliiiiiiiiiife.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis mee, toch? Maar dat vind ik van vele originele gebitten die plaats hebben moeten maken voor wanstaltige en lichtgevende Sportlife hulzen.
In het zonnetje zetten?quote:Op woensdag 3 december 2025 07:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je zo denkt kan het hele subforum wel op de schop want hij is net zo relevant als 98% van de hoofdrolspelers in 'celeb' topics. Niet dus.
Ik dacht; het valt hier een beetje stil dus laat ik een kwal van een vent in het zonnetje zetten. Ook omdat intieme terreur een hot item is.
Dat is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Neem het aub allemaal niet zo serieus in SHO!quote:
Ik zou het snappen als je hem ook ironisch ‘in het zonnetje’ zou zetten, maar dat lees ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Neem het aub allemaal niet zo serieus in SHO!
Het spijt me dat ik niet iedereen kan pleasen.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het snappen als je hem ook ironisch ‘in het zonnetje’ zou zetten, maar dat lees ik niet.
Dat was inderdaad een beetje het andere uiterstequote:Op woensdag 3 december 2025 13:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |