Het zijn best kleine foto's en soms is er amper wat te zien. Ik vind het moeilijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
Grappig wel kijk je naar de omgeving en de auto's maar dat zegt geen kut over het jaar natuurlijk.
Oh kut ik moet het maar eerst even goed lezen danquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:27 schreef chufi het volgende:
Het gaat om het jaar waarin het zou moeten spelen
Ja kan vergroten. En de kaart ook inzoemen, ik zat al te prikken ergens in Frankrijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:28 schreef Shii het volgende:
De TT!
[..]
Het zijn best kleine foto's en soms is er amper wat te zien. Ik vind het moeilijk.
Ja ik ookquote:
Ja wel handig. Je kunt ook tips krijgen/kopen, maar ik heb niet goed gezien hoeveel punten dat dan weer kost.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ookTip één lees de spelregels.
Ja maar dat is simpel voor iemand zoals ik met een fotografisch geheugen. En ja als je me niet gelooft vraag me maar wat en ik reageer in 5 secondenquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel meer, maar hier moet je er wat voor doen !
https://movies.whentaken.com/
Aan een fotografisch geheugen heb je geen kont met dit spelquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar dat is simpel voor iemand zoals ik met een fotografisch geheugen. En ja als je me niet gelooft vraag me maar wat en ik reageer in 5 seconden
Mister Sly in da housequote:
Jawel, je kan inspelen op de zwaktes van mensen zodat ze eerder gaan slapen (en ja ik weet dat dit niet DTS is maar ik ga maar gewoon wel mee in je verhaal). Niet dat je denkt dat ik totale idioot ben terwijl ik het slechts deels benquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan een fotografisch geheugen heb je geen kont met dit spel
Welk verhaal? Ik snap er geen kut van. Denk dat het bedtijd is voor je incl. je nogal overbelichte geheugen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel, je kan inspelen op de zwaktes van mensen zodat ze eerder gaan slapen (en ja ik weet dat dit niet DTS is maar ik ga maar gewoon wel mee in je verhaal). Niet dat je denkt dat ik totale idioot ben terwijl ik het slechts deels ben
Dus als jij er geen 'kut' van begrijpt moet een ander maar gaan slapen. Wat een mooie gedachte weer Soury, je toont jezelf weer op je bestquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk verhaal? Ik snap er geen kut van. Denk dat het bedtijd is voor je incl. je nogal overbelichte geheugen.
Verder wel "welkom" hier, natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus als jij er geen 'kut' van begrijpt moet een ander maar gaan slapen. Wat een mooie gedachte weer Soury, je toont jezelf weer op je best
Nou inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2025 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Verder wel "welkom" hier, natuurlijk![]()
Zo is datquote:Op woensdag 3 december 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus als jij er geen 'kut' van begrijpt moet een ander maar gaan slapen. Wat een mooie gedachte weer Soury, je toont jezelf weer op je best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |