Wij wonen niet in Haarlem.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:36 schreef Bart2002 het volgende:
Wat zeker is is dat de Fiat Punto de stenen weer uit de Haerlemsche straten trekt.
Bloemendaal Overveen same difference. Zij dienen te vrezen voor het wegdek. Aerdenhout Heemstede ook.quote:
Maar kan je ook nog ingaan op mijn vraag en uitleg geven over dat rapport of blijf je offtopic?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:57 schreef Bart2002 het volgende:
Bloemendaal Overveen same difference. Zij dienen te vrezen voor het wegdek. Aerdenhout Heemstede ook.
Je hebt er niets aan in de zin dat de waardes voor en na qua afwijking zodanig weinig verschillen dat het voor de behandeling goed was en daarna ook. Wat de termen allemaal betekenen legt Chatgpt uit. Maar dit soort dingen wil je gewoon niet weten. Gewoon doorgaan met je leven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar kan je ook nog ingaan op mijn vraag en uitleg geven over dat rapport of blijf je offtopic?
Klopt. We halen net 10k. per jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
9 jaar met een set banden![]()
Dan rijden jullie er niet veel mee denk ik
Dankjewel.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De donkergrijze waardes zijn gemeten.
Voor en na de uitlijning
De erachter kolommen zijn de waardes waar die tussen moet vallen, met in midden de meest ideale waarde.
Houden we over de witte waardes in de voor/na kolommen ....quote:Op woensdag 3 december 2025 06:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De donkergrijze waardes zijn gemeten.
Voor en na de uitlijning
De erachter kolommen zijn de waardes waar die tussen moet vallen, met in midden de meest ideale waarde.
Dat zijn ook meetwaardes, maar niet instelbaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Houden we over de witte waardes in de voor/na kolommen ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |