Ik hoop toch eigenlijk nul.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:02 schreef Aberkullie het volgende:
Voor hoeveel wit nageslacht heb jij al gezorgd @:ts
Ook maar een klein deel van Rusland blank, want de rest is bijvoorbeeld meer Aziatisch ogend. Of het immer zwarte Groenland.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:16 schreef sigme het volgende:
Gadverdarre.
Om op dergelijke aantallen uit te komen in de damned statistiek moet je iedereen met in de stamboom iemand die geclassificeerd(!) is als niet-wit, tot vuilbloedje te bestempelen.
Vuilbloedje? Waarom dat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:16 schreef sigme het volgende:
Gadverdarre.
Om op dergelijke aantallen uit te komen in de damned statistiek moet je iedereen met in de stamboom iemand die geclassificeerd(!) is als niet-wit, tot vuilbloedje te bestempelen.
Omdat de wereldbevolking blijkbaar wordt ingedeeld in wit en niet-wit.quote:
Maar ik vind de naam zo vreemd. Waarom niet ‘wit’ en ‘gekleurd’?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat de wereldbevolking blijkbaar wordt ingedeeld in wit en niet-wit.
Als je op 8% wit wil uitkomen moet je de minste of geringste smet in het bloed verklaren tot 'vervuild' en dus niet-meetellend als zuiver wit.
Omdat iemand die spierwit is niet gekleurd is? Maar er moeten een hoop spierwitte mensen niet meetellen in de telling die de OP aanhaalt, want anders kom je veel hoger uit dan 8%. Dus worden er spierwitte mensen niet meegeteld omdat ze afgekeurd worden op hun afstamming. Op hun bloed dus. Hun niet-witte bloed. Vuil bloed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ik vind de naam zo vreemd. Waarom niet ‘wit’ en ‘gekleurd’?
Ja, ik heb hier weinig verstand van maar als je het een lelijk naampje geeft wordt het ook als lelijk beschouwd. Heel simpel gezegd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat iemand die spierwit is niet gekleurd is? Maar er moeten een hoop spierwitte mensen niet meetellen in de telling die de OP aanhaalt, want anders kom je veel hoger uit dan 8%. Dus worden er spierwitte mensen niet meegeteld omdat ze afgekeurd worden op hun afstamming. Op hun bloed dus. Hun niet-witte bloed. Vuil bloed.
Het is zo racistisch als de neten. Dat bedekken met verhullende termen is bedekken van vies racisme.
Que?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier weinig verstand van maar als je het een lelijk naampje geeft wordt het ook als lelijk beschouwd. Heel simpel gezegd.
Jij noemt niet-wit bloed ‘vuil bloed’. Zo kijk je er zelf tegenaan. Geef het juist een positieve naam. Die moet er toch zijn?quote:
Gatverdarre viespeuk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij noemt niet-wit bloed ‘vuil bloed’. Zo kijk je er zelf tegenaan. Geef het juist een positieve naam. Die moet er toch zijn?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij noemt niet-wit bloed ‘vuil bloed’. Zo kijk je er zelf tegenaan. Geef het juist een positieve naam. Die moet er toch zijn?
Rood en een beetje paarsig dus.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Denk niet wit, denk niet zwart, maar denk in de kleur van je hart.’
Liedje van tijd terug.
Nee, ik maak me geen zorgen. Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Maken jullie je al zorgen over het uitsterven van het blanke ras? Onder andere Elon Musk, de rijkste man ter wereld en tevens zeer intelligent (IQ van 155-160), waarschuwt voor het uitsterven van het blanke ras.
100 jaar geleden: 35% van de populatie blank
2021: 8% van de populatie blank
[ x ]
Dat nummer was van Frank Boeijen. Hij schreef dat nummer naar aanleiding van de moord (juridisch was het doodslag) op Kerwin Duinmeijer, waarvan door velen wordt aangenomen dat de dader een racistisch motief had, maar wat de rechter niet bewezen achtte.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Denk niet wit, denk niet zwart, maar denk in de kleur van je hart.’
Liedje van tijd terug.
Als je ver genoeg terug gaat komen onze voorouders allemaal uit dezelfde stinkgrotten in Oost Afrika dus ik zou er niet te lang bij stil staan.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het schijnt dat één van mijn betbetovergrootopa's een donkere Afrikaan was. Hierdoor heb ik dus nog een beetje afrikaans bloed in mij zitten.
ben ik dan nog wel blank voor de statistieken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |