Knap om iemand die al 14 jaar dood is als gast uit te nodigen.quote:
Leuk voor haar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:41 schreef borisz het volgende:
Abbring mag de boel afsluiten.
https://www.vpro.nl/zomergasten
Gelukkig keek je al niet, dus jij hebt er geen last van en kan gewoon verder gaan met trollen zonder fundament.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:15 schreef Hugo_Treger het volgende:
Weer Abbring! Wat een armoe! Met afstand de slechtste interviewer uit de geschiedenis van dit programma. Houdt haar smoel wanneer ze die opentrekken moet, en spreekt wanneer ze moet zwijgen. Ook geen pretje om naar te kijken.
Om maar te eindigen met negatieve kijkcijfers?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook alvast even een wensenlijstje qua gasten:
- Spinvis
- Joep Dohmen
- Lucky Fonz III
- Brankele Frank
- Olga Zuiderhoek
- Bart Peeters
Dat is het leuke aan wensenlijstjes. Het zijn persoonlijke lijstjes. Zoals ik ongetwijfeld ook wat zou vinden van jouw wensen. Dus kom maar doorquote:Op woensdag 8 april 2026 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Om maar te eindigen met negatieve kijkcijfers?
Dit is wel heel niche en de mensen die ik van het lijstje ken lijken mij niet 3 uur boeiend
Ik krijg nochtans bijval. Jij hebt weinig verstand van televisie.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig keek je al niet, dus jij hebt er geen last van en kan gewoon verder gaan met trollen zonder fundament.
Je krijgt nergens bijval op jouw getroll.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |