quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:35 schreef Solotovski het volgende:
Tim hofman met zn gelakte nagels
Wat een verschrikkelijk figuur is dat ook zeg
Maar ook echtquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:35 schreef Solotovski het volgende:
Hele normale mensen inderdaad, die direct gaan bedreigen. Want dat is wat je doet, als normale persoon zijnde.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tim Hofmans dacht vorige week voetbal supporters onterecht als neo nazi te kunnen wegzetten en miept nu vervolgens dat hij bedreigt wordt (gek he als je onschuldige mensen wegzet als NeoNazi)
Nee zeker niet maar een hele groep die gewoon een wedstrijd bezoekt wegzetten als neo natzi is natuurlijk wel vragen om reactie, En vervolgens maakt Tim de keuze om geen fatsoenlijke excuses te maken maar wel weer olie op het vuur te gooien.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hele normale mensen inderdaad, die direct gaan bedreigen. Want dat is wat je doet, als normale persoon zijnde.
Als normale persoon, of normaal persoon zijnde.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hele normale mensen inderdaad, die direct gaan bedreigen. Want dat is wat je doet, als normale persoon zijnde.
Oh ik ben zeker geen fan van Hofman, maar als iemand mij weg zet als neo nazi, en die persoon weet helemaal 0,0 van mij, dan krijgt hij wellicht wel een reactie, maar ik vind Hofman niet zo boeiend dat ik vind dat ik hem een reactie moet geven als hij overduidelijk niet weet waar hij over praat (want ik ben geen neo nazi).quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar een hele groep die gewoon een wedstrijd bezoekt wegzetten als neo natzi is natuurlijk wel vragen om reactie, En vervolgens maakt Tim de keuze om geen fatsoenlijke excuses te maken maar wel weer olie op het vuur te gooien.
Alberto in de park aan het checken is de beste Albertoquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
feyenoord
tim hofmans
alberto stegemans
Ik heb daadwerkelijk bij hem in de klas gezeten, maar dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maar ook echtMoraalridder. Denk bij hem altijd aan de snitch van de klas die jou erbij naait bij de mentor ( achter je rug om )
Gaat ook nog eens seksloos door het leven, dat trek ik nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:35 schreef Solotovski het volgende:
Dat is wel een klassieker inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Alberto in de park aan het checken is de beste Alberto
HA zit ik er even goed naast danquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk bij hem in de klas gezeten, maar dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaan
Schreef wel al kutstukjes in de schoolkrant overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |