abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2025 @ 17:31:37 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219395567
Jullie kennen ze wel Tim Hofmans van de npo en Alberto Stegermans van SBS twee verschrikkelijk op zichzelf geilende mannen die zichzelf al jaren neerzetten als strijders tegen onrecht. Die met draaiende camera’s al heel veel mensen vaak onterecht de maat hebben genomen niet omdat ze onrecht willen aanpakken maar vooral willen horen hoe goed ze wel niet zijn.

Dan de afgelopen tijd:
Tim Hofmans dacht vorige week voetbal supporters onterecht als neo nazi te kunnen wegzetten en miept nu vervolgens dat hij bedreigt wordt (gek he als je onschuldige mensen wegzet als NeoNazi)

En Stegermans had in een boek geschreven dat een Bekende Nederlander stiekem al jaren pedofiel is en kinderen misbruikt maar wil vervolgens niet aan de grote klok hangen wie het is (niet netjes naar de slachtoffers en als je zoiets weet moet je het natuurlijk altijd bekend maken om toekomstige slachtoffers te voorkomen. Dus of hij is heel fout bezig of heeft het verhaal verzonnen voor aandacht)

Beide heren zijn nu niet meer serieus te nemen met hun afzeik tv die ze maken omdat ze zelf nu beiden toch ook niet zo zuiver blijken te zijn.
Ik vindt dit een mooie ontwikkelingen want het zijn twee vreselijke kijk mij eens goed zijn gasten die nu keihard door de mand vallen *O*

Feest *O*
Nu maar dat Vrije Vogels en Danny Goossens wel zuiver zijn. Al hebben die ook al het betweterige stijltje van Hofman en Stegermans al overgenomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219395578
Tim Hofman _O_
pi_219395591
Tim hofman met zn gelakte nagels :')

Wat een verschrikkelijk figuur is dat ook zeg
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_219395636
Maar echt een mongool idd. Die designer drugs doen de samenleving geen goed.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:35 schreef Solotovski het volgende:

pi_219395638
Die vent van vrije vogels heeft echt een onuitstaanbaar hoofd en dito bretels. Wat een Lambik.
pi_219395782
Ik ken heul geen Tim Hofmans
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  dinsdag 2 december 2025 @ 18:05:10 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219395804
In elk geval Tim zit ook in het complot. Van Alberto weet ik het eerlijk gezegd niet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219395863
quote:

Maar ook echt :+ Moraalridder. Denk bij hem altijd aan de snitch van de klas die jou erbij naait bij de mentor ( achter je rug om )

Stegeman vind ik nog wel oke. Vond jaren geleden hoe hij die parkingmannen 'onthulde' wel grappig. 99% getrouwde mannen met vrouw en kind(eren) thuis :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_219395963
Hulde voor het goeie Nederlandts in de OP.
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 18:25:35 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219395970
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

Tim Hofmans dacht vorige week voetbal supporters onterecht als neo nazi te kunnen wegzetten en miept nu vervolgens dat hij bedreigt wordt (gek he als je onschuldige mensen wegzet als NeoNazi)

Hele normale mensen inderdaad, die direct gaan bedreigen. Want dat is wat je doet, als normale persoon zijnde.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 2 december 2025 @ 18:30:02 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219395998
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hele normale mensen inderdaad, die direct gaan bedreigen. Want dat is wat je doet, als normale persoon zijnde.
Nee zeker niet maar een hele groep die gewoon een wedstrijd bezoekt wegzetten als neo natzi is natuurlijk wel vragen om reactie, En vervolgens maakt Tim de keuze om geen fatsoenlijke excuses te maken maar wel weer olie op het vuur te gooien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 2 december 2025 @ 18:32:08 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219396017
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als normale persoon, of normaal persoon zijnde.
Niet dubbelop.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 18:33:13 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219396033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Nee zeker niet maar een hele groep die gewoon een wedstrijd bezoekt wegzetten als neo natzi is natuurlijk wel vragen om reactie, En vervolgens maakt Tim de keuze om geen fatsoenlijke excuses te maken maar wel weer olie op het vuur te gooien.
Oh ik ben zeker geen fan van Hofman, maar als iemand mij weg zet als neo nazi, en die persoon weet helemaal 0,0 van mij, dan krijgt hij wellicht wel een reactie, maar ik vind Hofman niet zo boeiend dat ik vind dat ik hem een reactie moet geven als hij overduidelijk niet weet waar hij over praat (want ik ben geen neo nazi).

Dus dan zie ik het nut niet zo van een reactie geven, maar áls ik dan een reactie zou moeten geven, dan zal dat in ieder geen bedreiging zijn want het feit dat hij iets doet wat niet fatsoenlijk is betekent niet dat het dan maar gerechtvaardigd is dat ik iets ga doen wat niet fatsoenlijk is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219396066
feyenoord :')
tim hofmans :')
alberto stegemans :')
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219396082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
feyenoord :')
tim hofmans :')
alberto stegemans :')
Alberto in de park aan het checken is de beste Alberto _O_
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219396491
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:12 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Maar ook echt :+ Moraalridder. Denk bij hem altijd aan de snitch van de klas die jou erbij naait bij de mentor ( achter je rug om )

Ik heb daadwerkelijk bij hem in de klas gezeten, maar dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaan :D
Schreef wel al kutstukjes in de schoolkrant overigens.
pi_219396528
quote:

Gaat ook nog eens seksloos door het leven, dat trek ik niet ;)
  dinsdag 2 december 2025 @ 19:42:18 #18
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219396532
Ik ben geen homo, maar Tim zou ik graag in zijn kont plassen
Want het wetboek ken ik ook
pi_219396542
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alberto in de park aan het checken is de beste Alberto _O_
Dat is wel een klassieker inderdaad _O_
pi_219396606
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik heb daadwerkelijk bij hem in de klas gezeten, maar dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaan :D
Schreef wel al kutstukjes in de schoolkrant overigens.
HA zit ik er even goed naast dan :+ ! Maar dat van die schoolkrant kijk ik nou ook weer niet van op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 02-12-2025 20:10:32 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219398259
Tim hofman is door de jaren heen steeds lastiger te kijken, hij pakt een mug en blaast die op tot een olifant door hem 20x te benoemen.
Net alsof het elke keer extra waar wordt wanneer hij nog eens samenvat voor de 11e keer wat iemand gedaan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')