SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hallo hondenmoederquote:
ik las even hoerenmoeder en denk wat heeft muis jou misdaanquote:
verse sneeuw!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
@:nizno, -11 °C en sneeuw. Het gaat weer de goede kant op!
[ afbeelding ]
doe dat dan!quote:
is dit waar the grinch woont?quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
@:nizno, -11 °C en sneeuw. Het gaat weer de goede kant op!
[ afbeelding ]
ga eens doen danquote:
hoe kan je nou te druk voor eten zijnquote:
Ja, vreselijk! Wat zijn mensen toch kut soms.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
gaat er 1 met een licht in de camera schijnen...
ow twee zelfs
zet ze uit dat dorp
wel vaker dan soms ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vreselijk! Wat zijn mensen toch kut soms.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ben aan het kijken voor een slaapbank bij ikea maar vind ze eigenlijk niet zo leuk
dan blijf je maar gewoon op je bed slapenquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ben aan het kijken voor een slaapbank bij ikea maar vind ze eigenlijk niet zo leuk
Hebben ze daar ook zweedse balletjes?quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook zweedse balletjes?
nee is voor de huurwoningquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan blijf je maar gewoon op je bed slapen
snapte ik beswel maar mijn antwoord was gewoon leukquote:
Daar komt toch ook gewoon een bed mag ik hopen. je gaat toch niet alleen een slaapbank voor je gasten neer zettenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
snapte ik beswel maar mijn antwoord was gewoon leuk
ligt aan de kwaliteit slaapbank.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar komt toch ook gewoon een bed mag ik hopen. je gaat toch niet alleen een slaapbank voor je gasten neer zetten
nee voor boven. dat is een 2 kamer appartement dus er voor boven 1 bed besteld en dan dacht ik in de 'woonkamer' een slaapbankquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar komt toch ook gewoon een bed mag ik hopen. je gaat toch niet alleen een slaapbank voor je gasten neer zetten
Dat heb ik gelukkig gemist. De temperatuur is nu wel gestegen door die lamballen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
en je gooit ook geen sneeuwballen naar het vogeltje...
hebben je ouders je niet geleerd om normaal te doen ofzo?
tis er gewoon te druk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist. De temperatuur is nu wel gestegen door die lamballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
kokosmatje op de grond leggenquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Straathoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die altijd onderweg is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
does gebruiken in een zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Juistem.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
de reden waarom ik vraag doe eens gebruiken in een zin is omdat google me iets viezigs geeft
En het stond nog wel in een spoiler.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
is ook voor het eerst dat ik niet doordenk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |