Geloof ik helemaal niets vanquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen hier denkt dat ik een nette VIESDIKKE jongen ben.
Dat nette klopt ook niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van
quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van
quote:
Je weet aan wie je het vraagt hè?quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag maar aan @:haags .
En @:nattekat
Die zijn opperhoofd hier.
[..]
Ik ben de netste jongen in deze sc
Dus je hebt in elke sc een andere persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Net nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen hier denkt dat ik een nette VIESDIKKE jongen ben.
*proest*quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dat een vetrijk dieet tijdens de zwangerschap niet ideaal is voor de baby, wisten we al. Maar nu blijkt dat zelfs alleen de geur van vet eten misschien al genoeg kan zijn om het kind later gevoeliger te maken voor overgewicht.
https://scientias.nl/zelf(...)j-LFW1pCQbR1uM4e-2Ww
Nee. Ik stem mijn uitingen af op het publiek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt in elke sc een andere persoonlijkheid?
Ja aan mijn allerbeste vriend hierquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet aan wie je het vraagt hè?
quote:
ik denk dat ik heel veel sushi heb gerokenquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, daarom hou ik misschien niet van spek, maar wel van oliebollen
Dit verklaart zoveel. Ik heb zoveel spek gegeten toen m'n ex zwanger was. Even goed opletten dat m'n kind niet te dik wordt dan.quote:
spek in je oliebollenquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, daarom hou ik misschien niet van spek, maar wel van oliebollen
Nu durf ik geen eerlijk antwoord te gevenquote:
wat voor bal?quote:
dat heb ik altijdquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu durf ik geen eerlijk antwoord te geven
Maar je bent zeker viesdik
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat je viesdik bent
Dat zijn wel durequote:Op dinsdag 2 december 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
6 euro voor 3 sinaasappelsMaar zijn wel super lekker
Alsof ik nog niet een foto van je hebt gezienquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad.
En binnenkort kan je het helemaal zelf beoordelen.
de crispy chili kaas bol is nu een tiktok hype hequote:Op dinsdag 2 december 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat hartige oliebollen nooit een dingetje zijn geworden.
Heb ik weleens gebakken bij mijn vorige werkgever. Was leuk, op een dag zo tegen het eind van het jaar, toch niks te doen. Oliebollen met spekjes, uitjes en oude kaas. Heerlie de peerlie
Oh kan wel even checken of de oliebollenkraam open is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat hartige oliebollen nooit een dingetje zijn geworden.
Heb ik weleens gebakken bij mijn vorige werkgever. Was leuk, op een dag zo tegen het eind van het jaar, toch niks te doen. Oliebollen met spekjes, uitjes en oude kaas. Heerlie de peerlie
ssssttttt. camera's vertekenen immer enzo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof ik nog niet een foto van je hebt gezien
Ja, maar ja.. koop bijna geen koekjes, snoep of chocolade, dus dat geld kan naar lekkere groenten en fruitquote:
Bommen op tiktok hypes.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
de crispy chili kaas bol is nu een tiktok hype he
Okequote:Op dinsdag 2 december 2025 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ssssttttt. camera's vertekenen immer enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |